Oooh mooi groen dagje terug opeens. Had niet veel verwachtingen bij het openen van de app, maar toch weer 1k er bij vandaag top
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't Zal gaan tijd worden... PlanB heeft nog 5 dagen de tijd voor de $98k BTCOooh mooi groen dagje terug opeens. Had niet veel verwachtingen bij het openen van de app, maar toch weer 1k er bij vandaag top

Ik ook maar ze zijn mijn grenzen aan het opzoeken.I know! I hold on to my dear ADA.
Ik zie in mijn Crypto.com app dat die daar gelist wordt? Stond onder de sterke stijgers vandaag (+18%), daarmee dat ik het gezien hebEr is dus geen enkele exchange die LISK aanvaard? :/
BitvavoEr is dus geen enkele exchange die LISK aanvaard? :/
Er is dus geen enkele exchange die LISK aanvaard? :/
Kraken al geprobeerd?Deposits disabled
Deposits for this digital asset are currently disabled.
Omzetten naar een xrp, nano of xlm. Is het goedkoopste trajectDeposits disabled
Deposits for this digital asset are currently disabled.
Ik moet ze van mijn lisk wallet wel eerst naar een exchange krijgen, das het probleem…Omzetten naar een xrp, nano of xlm. Is het goedkoopste traject
Op CoinMarketcap kan je de markets zien. Ik zie er kraken en binance bij staan.Ik moet ze van mijn lisk wallet wel eerst naar een exchange krijgen, das het probleem…
Nog gedacht om mijne stop loss op 58K te zetten, natuurlijk niet gedaan, stom kalf dat ik benTis uhm...red friday precies.
Is dit door die covidtoestanden?![]()
Nog gedacht om mijne stop loss op 58K te zetten, natuurlijk niet gedaan, stom kalf dat ik ben