Crypto - Nieuws en algemene discussie

Oooh mooi groen dagje terug opeens. Had niet veel verwachtingen bij het openen van de app, maar toch weer 1k er bij vandaag top

PLE is ook aan't herpakken , +85% vandaag. Dat zien we graag. :clap:
Wel nog ff te gaan tot ath maar kom , 't beweegt toch al weer wat naar boven.

Er is dus geen enkele exchange die LISK aanvaard? :/
mgid:arc:content:shared.southpark.us.en:b1ede551-1aba-419e-9812-06fc24fb6fd7

Gisteren gewhitelist voor het project Vlaunch. 1/3 van de tokens al ontvangen. Volgende maanden nog eens telkens 1/3.
Is wel voor hun deelproject/NFT-game Tryhards, maar toch. Altijd plezant. Ik kijk vooral uit naar de rest.
Projectje backed door MMCrypto en The Moon (beide twitternamen). Die mannen hebben serieus wat backup. Officiele launch moet nog gebeuren, dit was puur een IDO in afwachting.

Iets om verder op te volgen!

Mensen die actief zijn op Kucoin? Is toch een heel grote crypto exchange, maar je leest er zoveel slechte reviews over op het internet?

Nog gedacht om mijne stop loss op 58K te zetten, natuurlijk niet gedaan, stom kalf dat ik ben

Ik denk persoonlijk dat het nog slim zal zijn dat je het niet hebt gedaan. Om uw positie niet kwijt te zijn.
Mijne staat al efkes op 51K. Als hij écht onder die 52k duikt, dan zijn we pas bearish. Nu zijn we op weg naar de 0.5 fib ratio. Stond al efkes op de charts = begin van de wave begin oktober. Daaronder, no good!

Terug
Bovenaan