Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, was vroeger met een app op je pc dat je moest installeren. Maar met te formatteren dat vergeten te backuppen.. Nu is het makkelijker via ETH wallet, maar moet dus van 0 beginnen terug. Denk dat ik er voor 30 euro al had ofzo voor niks te doen.Iemand die SolarCoin (SLR) heeft? Ik zie nu net dat ik die kan verdienen door data van mijn zonnepanelen te delen.
Fixed that for you.Btc mag wel eens gaankiezen, of naar beneden ofnaar boven.
Naar de maan danFixed that for you.
Kvrees wel dat het wat impact zal hebben als die mannen massaal hun crypto beginnen te dumpen.Fameuze crash in India. Alles keldert aan 25% sinds de overheid heeft aangekondigd crypto te willen bannen. Tot nu toe nog geen impact op "onze" platformen.

Is dat ook niet al eeuwen dat ze daarover bezig zitten dat India wilt crypto bannen?Kvrees wel dat het wat impact zal hebben als die mannen massaal hun crypto beginnen te dumpen.
Zou gaan om een 5 miljard dollar. Hopelijk vinden ze een plek op een andere exchange en zijn dat daar allemaal diamond hands![]()
Ze mogen naast China gaan zitten op de achterste rij van de klas dan!Is dat ook niet al eeuwen dat ze daarover bezig zitten dat India wilt crypto bannen?

Fameuze crash in India. Alles keldert aan 25% sinds de overheid heeft aangekondigd crypto te willen bannen. Tot nu toe nog geen impact op "onze" platformen.
Het blijft gokken!Ik heb te vroeg uitgekocht bij Sand. Achja, het lijkt met niet slim om nu te fomo'en en terug te kopen.
Dan zou The Sand een marketcap hebben van 150 miljard en momenteel de 3de grootste coin worden.Het blijft gokken!
Kan een solana'ke doen en binnen een jaar 200€.
Ik wou net inkopen, maar nu ik dit lees niet meerHelft van SAND verkocht op 6 dollar. Gekocht rond 4c.
X150 bitches![]()

Nice! Over welke periode spreken we dan?Helft van SAND verkocht op 6 dollar. Gekocht rond 4c.
X150 bitches![]()
Ik zou altijd voorzichtig zijn als je nu nog ergens instapt.Ik wou net inkopen, maar nu ik dit lees niet meer![]()
Nice! Over welke periode spreken we dan?
Sorry, ben de lui om te zoeken op coinmarketcap.