Crypto - Nieuws en algemene discussie

Iemand die SolarCoin (SLR) heeft? Ik zie nu net dat ik die kan verdienen door data van mijn zonnepanelen te delen.
Ja, was vroeger met een app op je pc dat je moest installeren. Maar met te formatteren dat vergeten te backuppen.. Nu is het makkelijker via ETH wallet, maar moet dus van 0 beginnen terug. Denk dat ik er voor 30 euro al had ofzo voor niks te doen.

Breekt Audius nu uit, of zie ik wat ik wil zien?

Piept toch boven zijn weerstandlijn nu die je op jaarbasis ziet.

___
Gaat nu ineens wel zeer goed.

Laatst bewerkt:
Fameuze crash in India. Alles keldert aan 25% sinds de overheid heeft aangekondigd crypto te willen bannen. Tot nu toe nog geen impact op "onze" platformen.

Fameuze crash in India. Alles keldert aan 25% sinds de overheid heeft aangekondigd crypto te willen bannen. Tot nu toe nog geen impact op "onze" platformen.
Kvrees wel dat het wat impact zal hebben als die mannen massaal hun crypto beginnen te dumpen.
Zou gaan om een 5 miljard dollar. Hopelijk vinden ze een plek op een andere exchange en zijn dat daar allemaal diamond hands :biglaugh:

Kvrees wel dat het wat impact zal hebben als die mannen massaal hun crypto beginnen te dumpen.
Zou gaan om een 5 miljard dollar. Hopelijk vinden ze een plek op een andere exchange en zijn dat daar allemaal diamond hands :biglaugh:
Is dat ook niet al eeuwen dat ze daarover bezig zitten dat India wilt crypto bannen?

Het blijft gokken!
Kan een solana'ke doen en binnen een jaar 200€.
Dan zou The Sand een marketcap hebben van 150 miljard en momenteel de 3de grootste coin worden.
Ik zie dat eerlijk gezegd niet gebeuren. Ik zeg niet, met alle metaverse toestanden binnen 5 jaar ofzo.
Maar alle moontalk, ben er toch wa voorzichtig mee geworden...

Vroeg of laat komt dat ding terug naar beneden, naar hopelijk een dollar of 3 om dan terug te vliegen.

Ik wou net inkopen, maar nu ik dit lees niet meer :D
Ik zou altijd voorzichtig zijn als je nu nog ergens instapt.

Enerzijds heb ik het gevoel dat we het einde van de bullrun naderen, anderzijds hoop ik dat er nog een super-mega-dikke blowoff top zit aan te komen. Algemeen gezien hé, niet enkel SAND. Denk wel dat als dat gebeurt, dat gaming/metaverse/nft's dan de absolute uitschieters gaan zijn. Gewoon omdat dat nu dé hype is.

Nice! Over welke periode spreken we dan?

Sorry, ben de lui om te zoeken op coinmarketcap.

Een klein jaartje.

Terug
Bovenaan