Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ja idd hoeveel kost die ai bot dan?
5% per jaar, 1000 euro minimum inleg. Winsten tellen niet mee in de beheerskost, enkel wanneer de renewal komt.

Dus als je de minimum inleg zet (1000 euro) dan kost t 50 euro.

Dus na een maand zit ik al aan 4.45% winst. Nog 11 maanden te gaan. Ik ben benieuwd. Heb een stake ergens anders lopen met 100% APR, welke gaat winnen? De bot of de stake?

Je ziet dat ie minimum 30% USDT in stock houd, soms zie je zijn USDT stock naar 70% pieken. Ik vreesde een beetje bij de laatste correctie, maar toen ik kwam zag ik dat ik er niet zo veel schade mee opgelopen had.

Laatst bewerkt:
5% per jaar, 1000 euro minimum inleg. Winsten tellen niet mee in de beheerskost, enkel wanneer de renewal komt.

Dus als je de minimum inleg zet (1000 euro) dan kost t 50 euro.

Dus na een maand zit ik al aan 4.45% winst. Nog 11 maanden te gaan. Ik ben benieuwd. Heb een stake ergens anders lopen met 100% APR, welke gaat winnen? De bot of de stake?

Je ziet dat ie minimum 30% USDT in stock houd, soms zie je zijn USDT stock naar 70% pieken. Ik vreesde een beetje bij de laatste correctie, maar toen ik kwam zag ik dat ik er niet zo veel schade mee opgelopen had.
Welke gebruik je?

Cindicator Stoic, natuurlijk op eigen risico. Want we spreken met deze bot niet over een avondje stappen minder :smile: en ik wil em eerst nog eens zien presteren in een bear market. Ik heb er nu ff een klein procentje van mijn portfolio ingestoken. Kwestie van de leuke dingen eens mee te pikken.

En hij "kaapt" u hele Binance. Enfin als ge cryptos op Binance aankoopt denkt ie: hajah daar kan ik wel iets mee doen. Hupakkee sell order voor USDT en off to the shitcoin market.

Laatst bewerkt:
Cindicator Stoic, natuurlijk op eigen risico. Want we spreken met deze bot niet over een avondje stappen minder :smile: en ik wil em eerst nog eens zien presteren in een bear market. Ik heb er nu ff een klein procentje van mijn portfolio ingestoken. Kwestie van de leuke dingen eens mee te pikken.

En hij "kaapt" u hele Binance. Enfin als ge cryptos op Binance aankoopt denkt ie: hajah daar kan ik wel iets mee doen. Hupakkee sell order voor USDT en off to the shitcoin market.
Hmm tempting om dat eens te proberen, maar ik zou dan wel een aparte account daarvoor maken. En daar dan een paar duizend euro insteken en zien :)

In de wereld van crypto moet ge toch alles eens proberen: bitcoin, altcoins, minen, dexes, shitcoins, staking, play to earn, … een trading bot dat ontbreekt nog op het lijstje.
Het is zeker niet zonder risico want stel dat die bot er al uw coins afhaalt dan zijt ge wel gefucked :-)

Laatst bewerkt:
Het is zeker niet zonder risico want stel dat die bot er al uw coins afhaalt dan zijt ge wel gefucked :)
Kan ie niet, tenzij je de API rechten geeft voor withdraw (ze leggen het je uit hoe je dat moet instellen dat het niet zo is).

Max risico is alles in een shitcoin, maar meestal blijven de rug pulls op dex exchanges.

IOTA ziet er wel ferm uit.

in 2017 nog 4 euro waard geweest.

Kan nu dus nog veel hoger, en op jaarbasis heeft die nu een mooi patroon gevormd.

Iemand die SolarCoin (SLR) heeft? Ik zie nu net dat ik die kan verdienen door data van mijn zonnepanelen te delen.

Goedkope website met bitterweinig info.
Als dit legit is, ben ik ook wel geinteresseerd...Enig idee waar je een lijst kan vinden welke omvormers (of wat er ook moet aangesloten worden) dit ondersteunt?
Of lees ik het goed dat ze geval per geval zowat bekijken?

Goedkope website met bitterweinig info.
Als dit legit is, ben ik ook wel geinteresseerd...Enig idee waar je een lijst kan vinden welke omvormers (of wat er ook moet aangesloten worden) dit ondersteunt?
Of lees ik het goed dat ze geval per geval zowat bekijken?
Heb het pas daarstraks ontdekt. Ik moet het ook nog eens goed bekijken. Maar 't was via 'Sunny Portal' bij gegevens delen dat ik plots de optie 'gegevens delen met SolarCoin' zag staan.

Terug
Bovenaan