Crypto - Nieuws en algemene discussie

het ziet er terug wat rooskleuriger uit op de charts :), bitcoin lijkt terug te gaan stijgen na een pittige daling

ohja ook dit deel ik graag

Belachelijke/onnuttige/ongewenste post
het ziet er terug wat rooskleuriger uit op de charts :), bitcoin lijkt terug te gaan stijgen na een pittige daling

Ah ons Clitty, die was al even uit het nieuws.

She does have a point though.
Power to the people enzo maar stel nu eens dat BTC 1.000.000 wordt. Dan zitten er toch heel wat mensen op een veel te grote bom geld.

Power to the people enzo maar stel nu eens dat BTC 1.000.000 wordt. Dan zitten er toch heel wat mensen op een veel te grote bom geld.
Ja het establishment zou in gevaar kunnen komen met al die nieuwe rijken. Of dat nu slecht is dat weet ik niet. Je kan toch maar wat Bitcoin hebben voor de zekerheid.
Feit is dat je niet te veel fiat geld moet hebben. Of het nu euro’s of dollars zijn het devalueert toch allemaal.

En net daarom denk ik dat we na deze (super) cycle de verzadiging zullen zien.
Het zal een vervanging zijn van goud, int beste geval. Devalueren zal het niet doen, door de schaarste. Dus het is sowieso al beter als fiat. Maar de procenten het nu stijgt per jaar, dat zal verleden tijd zijn (khoop dat ik verkeerd ben ma bon)

Ik zie vooral een bende melkers die bitter weinig vat krijgen op crypto en dit voor geen sikkepit leuk vinden. Ze hebben het liefst van al nog altijd de dollartjes die ze kunnen sturen zoals hun vriendjes het willen.

Nee :p
maar hypothetisch bij 1.000.000 verdubbelen het aantal miljardairs. Gaat wel iets veranderen aan het monetaire systeem.
https://www.lookintobitcoin.com/charts/wallets-greater-than-1000-btc/
Er zijn nu 2000+ wallets met meer dan 1000 btc.
Van die wallets zijn er een groot aantal verloren/vergeten coins, wallets van exchanges, ...

En als BTC ooit 1MM zou halen, is er al veel meer distributie geweest.

Denk je dan dat bv de dollar wel correct verdeeld zit momenteel? ;-)

Of de dollar is geen kloten meer waard, dat kan ook natuurlijk.

Het lijkt nu allemaal terug wat omhoog te gaan.
Neemt niet weg dat ik een volgende rode baar van -15% wel hilarisch zou vinden. Maximum psychologische pijn.

american-psycho-patrick-bateman.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
Puur uit interesse eens een AI bot laten runnen op Binance (en ja die kost geld en nee niet op mijn volledig portfolio).

De juice zit em natuurlijk in de bear market. Geen flauw idee wat ie daar gaat doen maar de laatste 30 dagen heeft ie er een 9.45% bijgekletst. Not bad elke dag zie je een heleboel shit coins reshuffelen, maar het resultaat is best wel oké. Op dit moment...

Laatst bewerkt:
Puur uit interesse eens een AI bot laten runnen op Binance (en ja die kost geld en nee niet op mijn volledig portfolio).

De juice zit em natuurlijk in de bear market. Geen flauw idee wat ie daar gaat doen maar de laatste 30 dagen heeft ie er een 9.45% bijgekletst. Not bad elke dag zie je een heleboel shit coins reshuffelen, maar het resultaat is best wel oké. Op dit moment...
maar kan de winst ook op tegenover de kosten?

Terug
Bovenaan