Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, zowat iedereen is stilaan hersteld van de crash van 2 dagen geleden terwijl Cardano op zijn Cardano's weer achtervolgt.ADA alweer 0,18% gestegen.
Wat een winnaar.

SoonHang in there young padawan. Soon, our time will come.

When ADA moon?![]()
"Liefste kleinkinders, had vake OINK maar gelanceerd"Als je ooit op uw sterfbed ligt, terug kijkt op uw leven, op al de dingen die je goed en slecht hebt gedaan.
Ik snap niet waarom mensen nog steeds in ADA zitten. Het is een ETH competitor die heeft kunnen doorstoten naar de 3de of 4de plaats qua marketcap. Relatief gesproken is de top bereikt en kan het nu alleen maar bergaf gaan.ADA alweer 0,18% gestegen.
Wat een winnaar.
ETH van de troon stoten zal niet direct gebeuren, met een marketcap van 0.5T. Alvast niet deze cyclus.Ik snap niet waarom mensen nog steeds in ADA zitten. Het is een ETH competitor die heeft kunnen doorstoten naar de 3de of 4de plaats qua marketcap. Relatief gesproken is de top bereikt en kan het nu alleen maar bergaf gaan.
Mensen wisselen hun ADA's terug massaal in voor ATHereum met de steeds dichterbij kruipende ETH2.0 of kleinere projecten die veel meer groeipotentieel hebben.
Idd, SHIBA en FLOKI ondertussen ook:Shiba en ADA passeren toch wel.

Ik vraag mij dan toch af de huidige bullrun niet gaat kapotgemaakt worden door al die shitcoins. In maart/april hebben we het ook al gezien, de shitcoins vlogen gelijk paddestoelen uit de grond.