Crypto - Nieuws en algemene discussie

Als je ooit op uw sterfbed ligt, terug kijkt op uw leven, op al de dingen die je goed en slecht hebt gedaan.

Shiba en ADA passeren toch wel.

When ADA moon? :headshake:
hold-the-line-theline.gif

ADA alweer 0,18% gestegen.

Wat een winnaar.
Ik snap niet waarom mensen nog steeds in ADA zitten. Het is een ETH competitor die heeft kunnen doorstoten naar de 3de of 4de plaats qua marketcap. Relatief gesproken is de top bereikt en kan het nu alleen maar bergaf gaan.

Mensen wisselen hun ADA's terug massaal in voor ATHereum met de steeds dichterbij kruipende ETH2.0 of kleinere projecten die veel meer groeipotentieel hebben.

Ik snap niet waarom mensen nog steeds in ADA zitten. Het is een ETH competitor die heeft kunnen doorstoten naar de 3de of 4de plaats qua marketcap. Relatief gesproken is de top bereikt en kan het nu alleen maar bergaf gaan.

Mensen wisselen hun ADA's terug massaal in voor ATHereum met de steeds dichterbij kruipende ETH2.0 of kleinere projecten die veel meer groeipotentieel hebben.
ETH van de troon stoten zal niet direct gebeuren, met een marketcap van 0.5T. Alvast niet deze cyclus.
ADA is zijn momentum kwijt op dit moment.
Klopt wel dat ETH kampt met torenhoge fees op dit moment, maar het is nog altijd meer secuur en heeft zich al meer bewezen dan de andere chains en daarvoor willen mensen meer betalen.
ADA was ook overgewaardeerd, want SOL en BNB zijn al bruikbaar op dit moment terwijl dat ADA nog in zijn kinderschoenen staat. De TPS is ook veel lager dan van SOL dus in feite zou SOL hoger moeten staan qua marketcap dan ADA. Plus dat BNB gebackt wordt door Binance en SOL door FTX, 2 major exchanges. Natuurlijk is ADA dan wel meer gedecentraliseerd.

Laatst bewerkt:
Ik vraag mij dan toch af de huidige bullrun niet gaat kapotgemaakt worden door al die shitcoins. In maart/april hebben we het ook al gezien, de shitcoins vlogen gelijk paddestoelen uit de grond.

Terug
Bovenaan