Crypto - Nieuws en algemene discussie

ik volg safemoon

Als in coins?
Ik zit er zelf ook in. Sinds april ofzo met een bescheiden bedragje. Das echt wel een coin met veel potentieel denk ik. ze moeten alleen van de "memecoin" weggeraken.
Het is eerder een buikgevoel, maar hetgeen die mannen op poten aan't zetten zijn, hoop ik dat dit nog in de prijs zal resulteren.
K

Als in coins?
Ik zit er zelf ook in. Sinds april ofzo met een bescheiden bedragje. Das echt wel een coin met veel potentieel denk ik. ze moeten alleen van de "memecoin" weggeraken.
Het is eerder een buikgevoel, maar hetgeen die mannen op poten aan't zetten zijn, hoop ik dat dit nog in de prijs zal resulteren.
K
ik geloof dat ik 1miljoen coins van hebt. maar je moet geduld hebben erin.

Pig Finance bestaat al. Maar PIGE nog niet. Go for it :) of Bitpig of gewoon OINK
Dan nog crashtestdummy inschakelen om op zijn telegrams diene coin te shillen :)
Dan dat lanceren juist op een moment dat andere shitcoins zoals Doge en Shib pumpen.
En het BG volk kan dan kopen aan ICO prijzen als de marketcap nog laag is. Wij worden dan de eerste whales.
En dan 10000 randomly generated Pigpunk NFT’s lanceren. Cryptopunks maar dan met varkenskoppen.

Het moet zo belachelijk mogelijk zijn, want dat spreekt aan.

Laatst bewerkt:
BTC wick van 61k naar 57,8k op de 15 minute chart. Dat kan toch niet anders dan manipulatie zijn door whales. Nog efkes de laatste longs er uitknijpen.

BTC wick van 61k naar 57,8k op de 15 minute chart. Dat kan toch niet anders dan manipulatie zijn door whales. Nog efkes de laatste longs er uitknijpen.

Vooral dat tweede. Vooral alle stoplosses eruit knijpen en die niet meer laten inkopen.
Whales just doing their thing.
Die willen winst maken, dus up we go!

Edit: had de wick nog niet gezien op de charts. Stevig knijpje wel :o Kgeloof dat mijn stoplos daar niet zover van zat ^^

Ik ben niet mee met het Shiba verhaal. Is dit puur pump en dump memecoin zoals die Doge?
In theorie zit er een exchange achter, staking, nft’s…maar imo is dat meer om hun imago op te poetsen dan effectief bewijzen dat er iets achterzit.
Hate it or love it.

In theorie zit er een exchange achter, staking, nft’s…maar imo is dat meer om hun imago op te poetsen dan effectief bewijzen dat er iets achterzit.
Hate it or love it.
Gewoon om zogezegd te bewijzen dat het geen shitcoin is, die DEX zal gewoon een kopie zijn van bestaande dexes. Ze zouden zelfs hun eigen chain hebben, maar iedereen kan bij manier van spreken tegenwoordig zijn eigen blockchain maken zonder baanbrekende nieuwe technologie uit te vinden. Ik zie het nut niet in van een eigen chain, mij lijkt het gemakkelijker om één van de bestaande chains zoals BSC of SOL te gebruiken.

Heb toch ook maar eens wat shib gekocht zeg. Kan het niet meer aanzien dat ik al millionaire kon geweest zijn :ROFLMAO::ROFLMAO:

Al gaat dat nu wel niet meer gebeuren, die kan toch niet nog x2 of x3 gaan en een TOP3 coin worden? :D

Maar allé 't is wat het is :D

Terug
Bovenaan