Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JepNog mensen die niet op Coinbase geraken?
Ik ben aan het klagen over een paar EUR, maar als ik dit lees. Dit doet echt pijn, amai!Had ik mijn Shiba niet verkocht in maart had ik vandaag 2 milj euro. Kan er niet van slapen.
Ik ben dus echt niet de enige die zich aan het opjagen is. Ik geloof oldskooler als dit gewoon een groep van whale mensen zijn, die continu bijkopen om zo heel veel volk mee te krijgen en dan de genadeslag gaan gevenWTF is da met die hond maat...wa voor een bescheten boel is me dat.
Niet echt bijzonder positief voor het imago van crypto in het algemeen.
Zoals @Oldskooler zegt, dikke fuck you naar alle fundamentele projecten.
Snap er niets meer van...Veel marge kan daar toch niet meer opzitten? Als hij nog een 2x doet staat hij op plaats 6 net onder Cardano.
Doet het nog een x3 dan komt hij op nummer 3 te staan!!?? Dan heeft da ding een marketcap van bijna 100miljoen!!??
Het einde moet toch in zicht beginnen zijn voor dat ding...
(Geen idee hoe da zit met burns tho, of da uberhaupt veel invloed heeft om deze massive parabolische shit)
Edit: Coinbase en bitvavo hier ook plat.
Hoeveel had je daar dan niet insteken? Lijkt me imo eerder een zeer onverstandige gok in maart dan iets anders.Had ik mijn Shiba niet verkocht in maart had ik vandaag 2 milj euro. Kan er niet van slapen.

DOGE & Shiba samen zijn al 3e in market cap. Maakt het hele crypto gebeuren wel belachelijk natuurlijk.WTF is da met die hond maat...wa voor een bescheten boel is me dat.
Niet echt bijzonder positief voor het imago van crypto in het algemeen.
Zoals @Oldskooler zegt, dikke fuck you naar alle fundamentele projecten.
Snap er niets meer van...Veel marge kan daar toch niet meer opzitten? Als hij nog een 2x doet staat hij op plaats 6 net onder Cardano.
Doet het nog een x3 dan komt hij op nummer 3 te staan!!?? Dan heeft da ding een marketcap van bijna 100miljoen!!??
Het einde moet toch in zicht beginnen zijn voor dat ding...
(Geen idee hoe da zit met burns tho, of da uberhaupt veel invloed heeft om deze massive parabolische shit)
Edit: Coinbase en bitvavo hier ook plat.
DOGE & Shiba samen zijn al 3e in market cap. Maakt het hele crypto gebeuren wel belachelijk natuurlijk.
Zal eerder sell-the-news worden zeker?Robinhood listing moet nog komen, kan dus nog veel hoger mss.
Dat nieuws is er ja. En als de listing er is de sell op.Robinhood listing moet nog komen, kan dus nog veel hoger mss.