Crypto - Nieuws en algemene discussie

Akkoord, maar DOGE heeft er 7 jaar over gedaan om daar te raken. En was het niet van onze beste vriend Musk, stond DOGE daar niet.
En 1 vreemde eend in de bijt kon iedereen nog half verdragen. Maar Shiba...
Shiba is nog belachelijker op dat vlak. Fomo fomo en nog eens fomo. Soit, als je uzelf rijk gemaakt het daardoor kan je er geen slecht woord over kwijt, alleen jammer voor het imago van crypto.
Nu lijkt het alleen nog meer een spelletje voor iedereen.
DOGE is ook pas dit jaar doorgedraaid alsook gezorgd voor een grote toevloed van de dog meme coins.

Ja, dat staat mij ook niet echt aan. Ik had die memecoin pumps veel later in deze cyclus verwacht, ergens in december ofzo.

Of gewoon niet.
2021 is een jaar geweest waar veel platformen effectief uitgerold werden, smart contracts, ... kortom veel die de markt eindelijk moesten bevestigen (met als koploper van een coin die achterblijft: ADA).
En die staan daar nu vooral met hun piss in the wind. Terwijl de hondjes vechten.
Maar als 2 honden vechten om een been? (zullen er denk ik veel zitten huilen met kerstmis als ze hun centen zien verdampen uit shiba en consoorten)

We moeten ook een memecoin maken, met mijn avatar.

Rijk worden we, gegarandeerd.

En als nft's, een hoop vette zwijnen rollend in het geld.

Het zou nog werken ook.

W-bottom op de 4h like a charm. Falling wedge op de 1h textbook!
We hebben de bodem bereik volgens mij! En nu up up up naar target 77k!
De rest volgt weer mooi mr BTC. En dat stelt me dan weer gerust dat er weinig mee beweegt als die honden spelen, maar als mr BTC zich moeit is de klas alert!

Hoeveel had je daar dan niet insteken? Lijkt me imo eerder een zeer onverstandige gok in maart dan iets anders.
27/02 25000000000 coins gekocht voor 151 usdt. Heb 15/03 verkocht omdat het nog mijn enige coin op Hotbit was en ik van die exchange af wou.
Was in de periode dat ik heel regelmatig shitcoins kocht voor kleine bedragen.

Terug
Bovenaan