Crypto - Nieuws en algemene discussie

Dat was idd mooi, maar zit er nog maar sinds dit in. Dus de grote winst met bitcoin is wss wel voorbij. Nogeens zo'n stijging is onwaarschijnlijk 😁

Shib heb ik gekocht toen er sprake was dat deze op grote platformen gingen komen en had nog een beetje affiliatie geld. Dus ideaal om zoiets te kopen.

ADA en sol heb ik ook. Zit nog mooi potentieel in voor de toekomst.
Doge heb ik ook nog een sloef van, was begin dit jaar mooie boost na elke tweet van elon. Dus toen instappen en wachten op een bericht 😊
Waarom? De piek van dit jaar is procentueel gezien een stuk minder dan de piek in 2017 (toen was het ongeveer x13 op een jaar, nu zitten we op ongeveer x9). En toen zeiden ze ook ongetwijfeld "ja, nu zitten we op het maximum, het gaat nooit meer stijgen".

Is dit niet gewoon een eerste top in dat wyckoff patroon?

Redelijk scherp naar boven gegaan, nu een dipje, dan verder naar boven, wat topjes vormen steeds hoger wat, dan een lage top, en floep.

(Dat of ik zever.)

Is dit niet gewoon een eerste top in dat wyckoff patroon?

Redelijk scherp naar boven gegaan, nu een dipje, dan verder naar boven, wat topjes vormen steeds hoger wat, dan een lage top, en floep.

(Dat of ik zever.)
Als dat klopt zouden we hierna nog 2 toppen moeten zien die weer wat hoger gaan.
Dat is dan wel allemaal in strijd met het stock to flow model en alle andere voorspellingen die een grote blow off top rally en de piek van deze bullrun voorspellen in december of begin volgend jaar, dan kan dat direct de vuilbak in.
Maar ik sluit dat niet uit dat we nu weer aan een wyckoff bezig zijn. Kan ook zijn dat ze ons willen doen denken dat dit een top is, en dat je verkoopt en de prijs plots stijgt (bear trap). Misschien dumpen de whales vrijwillig om een head and shoulders patroon te doen verschijnen op de charts, zodat traders geloven dat er een grote dump komt. Die verkopen dan en pats, de prijs stijgt terug (en dan misloop je natuurlijk veel winst)

Laatst bewerkt:
Helderziend, enkel als het over het einde van wereld gaat :p

Mhew, iets wat zo hard stijgt, moet ook wel eens fel naar beneden gaan.
Als je op maand- of jaarbasis bekijkt, zie je echt wel een steile hoge grafiek in de laatste dagen.
Steiler dan in de periode van 4 oktober.

Terug
Bovenaan