Crypto - Nieuws en algemene discussie

Shiba gaat er alvast weer voor.

Verdomme, te bedenken ik had rijk kunnen zijn met een shitcoin had ik meer lef gehad :V

Ik wil niet meer rekenen in fietsen, maar in auto's :V
Hoeveel shitcoins ik wel niet geprobeerd heb met eens 50-100 euro in te steken die uiteindelijk op niets uitdraaiden.
No way dat ik ooit 2k in zo'n coin steek.

Dat Holo moge pumpen dan, ik heb er voor 280 euro van

Ik vraag mij af of ik nu eens zou Doge kopen, als SHIB uitgepumpt is moet er toch iets anders gepumpt worden.

Nekeer voor 500 euro Doge gekocht. The real deal ipv diene shibashit.
De technicals zien er goed uit. Elon zijn raket naar Mars staat gereed.

Met de kleine bedragen dat ik speel is het de moeite niet om bitcoin of eth te kopen...
Met moeite zouden ze x2 doen en heb ik amper winst. Met 'shitcoins' maak je zonder problemen direct x5 winst.

Moest ik +10k willen investeren, dan zou ik idd bitcoin nemen. Zekerheid op een gestage groei, met wat geluk naar een x2...

Ik wacht nog steeds op die cumrocket pump. Ik heb nog 13 jaar de tijd om het spaargeld van de kinderen terug bijeen te sprokkelen tegen dat de oudste 18 is. 😬

Met de kleine bedragen dat ik speel is het de moeite niet om bitcoin of eth te kopen...
Met moeite zouden ze x2 doen en heb ik amper winst. Met 'shitcoins' maak je zonder problemen direct x5 winst.

Moest ik +10k willen investeren, dan zou ik idd bitcoin nemen. Zekerheid op een gestage groei, met wat geluk naar een x2...
Met shitcoins maak je zonder problemen direct x5 winst? Hoe weet jij nu welke te kiezen? Da's toch gewoon hetzelfde als ergens op een voetbalmatch wedden?

En Bitcoin gestage groei... Van begin 2017 tot nu x73.... Doe mij dan maar die gestage groei :p

Zekerheid op een gestage groei, met wat geluk naar een x2...
Goeiken. Juist niks zekerheid in crypto. Ik begrijp echt niet hoe mensen denken dat bitcoin top dog zal blijven in de toekomst, als energieverslindend log monster. Ik durf er mijn linkerteelbal op verwedden dat 90% van alle particulieren niet weten wat ze kopen, als het op crypto aankomt. Ze denken gewoon "Green good, red bad, me buy bitcoin oegaboega"

Goeiken. Juist niks zekerheid in crypto. Ik begrijp echt niet hoe mensen denken dat bitcoin top dog zal blijven in de toekomst, als energieverslindend log monster. Ik durf er mijn linkerteelbal op verwedden dat 90% van alle particulieren niet weten wat ze kopen, als het op crypto aankomt. Ze denken gewoon "Green good, red bad, me buy bitcoin oegaboega"
Ah hier. Nog zuur dat je niet tijdig terug hebt ingekocht? 😅

't Schijnt dat retail nog niet echt op Bitcoin gesprongen is, retail koopt vooral altcoins en shitcoins. Zijn vooral professionele investeerders die BTC kopen, de meeste retail vindt BTC te duur, want ja, 't kost meer dan 50000 euro per coin. Dan kopen ze liever SHIB want dan hebben ze miljoenen coins voor minder geld.

Met shitcoins maak je zonder problemen direct x5 winst? Hoe weet jij nu welke te kiezen? Da's toch gewoon hetzelfde als ergens op een voetbalmatch wedden?

En Bitcoin gestage groei... Van begin 2017 tot nu x73.... Doe mij dan maar die gestage groei :p
Dat was idd mooi, maar zit er nog maar sinds dit in. Dus de grote winst met bitcoin is wss wel voorbij. Nogeens zo'n stijging is onwaarschijnlijk 😁

Shib heb ik gekocht toen er sprake was dat deze op grote platformen gingen komen en had nog een beetje affiliatie geld. Dus ideaal om zoiets te kopen.

ADA en sol heb ik ook. Zit nog mooi potentieel in voor de toekomst.
Doge heb ik ook nog een sloef van, was begin dit jaar mooie boost na elke tweet van elon. Dus toen instappen en wachten op een bericht 😊

Dat was idd mooi, maar zit er nog maar sinds dit in. Dus de grote winst met bitcoin is wss wel voorbij. Nogeens zo'n stijging is onwaarschijnlijk 😁

Shib heb ik gekocht toen er sprake was dat deze op grote platformen gingen komen en had nog een beetje affiliatie geld. Dus ideaal om zoiets te kopen.

ADA en sol heb ik ook. Zit nog mooi potentieel in voor de toekomst.
Doge heb ik ook nog een sloef van, was begin dit jaar mooie boost na elke tweet van elon. Dus toen instappen en wachten op een bericht 😊
Vergeet niet tijdig te cashen. Zaken zoals shib zijn letterlijk pump and dumps.

Niks mis met geld verdienen aan altcoins he :)

Ik ben nu benieuwd of we de maand gaan afsluiten met >63K BTC, dan zit Plan B zijn model nog altijd juist. Dan is zijn voorspelling 98K voor november en 135k voor december :cool:

Terug
Bovenaan