Crypto - Nieuws en algemene discussie

Voor mij is het een top signaal wanneer Doge, ETC, BCH etc: met name shitcoins, memecoins en oude rommel pumpt en Elon weer teveel begint te tweeten. Ik heb het in feite al zien aankomen in april maar natuurlijk geen actie ondernomen. Toen dachten we allemaal dat BTC ging 100k doen en dat een 40% correctie niet meer mogelijk was met deze marketcap.
Wat doe je dan? Alles in euro's? Want BTC gaat daarna ook terug zakken.

Ik heb de indruk dat enkele alt en memecoins hun lanceringen etc. aan het uitstellen zijn tot het altseason is.

Bij omzetten naar stablecoins idd, maar je kan ook perfect BTC of ETH als collateral gebruiken en dan wordt er helemaal niets verkocht.

Ah, dat is gewoon portfoliio lending. Hoe de superrijken hun belastingen laag houden in de VS.

Is nu niet echt een noodzaak in België?

Btw, de honden zijn weer uitgebroken. Ik vind dat er hier toch veel negatief gezegd wordt over btc, op andere forums wordt er nog steeds gesproken over 100K terwijl men hier btc al af schrijft. Hmmm

ken iemand die al zijn ETH heeft omgezet voor LUNA, of dat een goede zet is weet ik niet
Ik heb ook voornamelijk Luna. Altijd al heel bullish geweest op Defi. De enige stablecoin die niet afhangt van fiat in je ecosysteem hebben is epic.
Heb mijn Luna rond 10$ gekocht.

Btw, de honden zijn weer uitgebroken. Ik vind dat er hier toch veel negatief gezegd wordt over btc, op andere forums wordt er nog steeds gesproken over 100K terwijl men hier btc al af schrijft. Hmmm
Ik vind deze pullback nu ook niet zo overtuigend, BTC is even onder de 60K gegaan maar het stond rap weer op 61K. 't Zijn vooral de nieuwe mensen en de opportunisten die plots bears worden.
Ik denk er ook wel aan om wat profits te nemen voor 100K (op 98k ofzo, misschien al eens op 75-80K) , maar ik zou 75% van mijn crypto willen houden voor als BTC boven de 100K gaat. De 100K zou wel een serieuze barrière kunnen zijn, ofwel schiet BTC daardoor, mogelijk vlug naar 200K door de FOMO als BTC 100K haalt, ofwel volgt er een serieuze crash door profit-taking en whales die gaan willen de longs liquideren.

Ik heb ergens goesting om 25 k€ ofzo van ouders te investeren in crypto.. Die zitten toch "op nen hoop geld" en zijn pensioenleeftijd. Met wat dipjes te kopen kan je daar zoveel uithalen...

Iemand die niks snapt van crypto moet je er niet laten in investeren imo. Zijn ze al technisch genoeg onderlegd om met crypto wallets te werken?
Er kan vanalles fout gaan: crypto kan crashen, of ze kunnen hun private keys kwijtspelen, dan is het jouw fout nog.
En als ge dan toch investeert met hun geld zou ik wachten tot de bear market bottomed out is , dan is het risico lager dan nu. Of gewoon in een ETF steken (want geld op de spaarboek = verliezen)

En de honden vallen van de 🌙

Ik gok op de Supportlijn op 3528

Wow.. los erdoor. Wtf. Een buy op 3286 sprong ineens naar 3400. Een mega whale gekocht ofzo

Laatst bewerkt:
Iemand die niks snapt van crypto moet je er niet laten in investeren imo. Zijn ze al technisch genoeg onderlegd om met crypto wallets te werken?
Er kan vanalles fout gaan: crypto kan crashen, of ze kunnen hun private keys kwijtspelen, dan is het jouw fout nog.
En als ge dan toch investeert met hun geld zou ik wachten tot de bear market bottomed out is , dan is het risico lager dan nu. Of gewoon in een ETF steken (want geld op de spaarboek = verliezen)
ETF's zijn niet zaligmakend.
Als we in 2022 een crash zouden zien kunt ge een ganse tijd op serieus verlies staan. Voor conservatieve oudere mensen hun tikker is dat misschien niet het beste plan. Sowieso iemand anders zijn geld investeren is een recept voor troubles.

Terug
Bovenaan