Crypto - Nieuws en algemene discussie

Intussen ook winst op het beetje BTC dat ik in april nog aan $63k kocht. Daarna tijdens de dip ook nog bijgekocht, maar toch blij dat m'n volledige investering intussen winst maakt. 🥳

Intussen ook winst op het beetje BTC dat ik in april nog aan $63k kocht. Daarna tijdens de dip ook nog bijgekocht, maar toch blij dat m'n volledige investering intussen winst maakt. 🥳

Ouch, echt op de ATH gekocht. Proficiat om sterk te blijven in uw avontuur naar beneden!
Hodlen loont! Op naar nog meer winst!

Ouch, echt op de ATH gekocht. Proficiat om sterk te blijven in uw avontuur naar beneden!
Hodlen loont! Op naar nog meer winst!
Ben vanaf eind februari mee in de crypto hype gestapt, daarnaast gelukkig ook nog een stuk in ETH gestoken toen het nog onder 2K stond. Beide coins wel al sinds enige tijd niet meer bijgekocht, wil vermijden om opnieuw op ATH te kopen vlak voor de boel weer naar beneden dondert. 😛

Die gasten zitten er toch ook veel naast. Vooral die die al hun bitcoins verkocht hebben :) En zelfs met NFT's zult ge meer brol NFT's hebben die niks doen dan dat ge iets zoals Cryptopunks te pakken hebt. Zoiets opkopen in een bear market, dat kan wel geen slechte strategie zijn. Nu zie ik dat er 500K+ betaald wordt aan een cryptopunk. Kan goed zijn dat het in de bear market nog aan 10K staat. Dan kan dat zeker een goede koop zijn.

Hun businessmodel is niet om geld te verdienen door crypto te kopen of te verkopen. Volgens mij doen die mannen nooit hetgeen wat ze zeggen :p.

Hun businessmodel is om reclamegelden binnen te krijgen omdat crypto-ads de best betalende ads zijn op dit moment :p.

Hier moeten ondertussen toch al een paar mensen zitten met serieuze bedragen in crypto? Als ik zie hoe fel hier getradet wordt in allerhande coins, zou ik ervan uit gaan dat de winstmarge een pak hoger moet liggen dan de "brave" crypto-belegger. Ik zit momenteel op 450% winst (sinds januari) tov de huidige eigen inleg (deel winst stampt uit periode dat er nog meer inleg was). Dat percentage moet toch véél hoger liggen als je steeds bezig bent met de nieuwste coins te zoeken en daar geld in te steken?
Eigen inleg x120 momenteel :p

Hun businessmodel is niet om geld te verdienen door crypto te kopen of te verkopen. Volgens mij doen die mannen nooit hetgeen wat ze zeggen :p.

Hun businessmodel is om reclamegelden binnen te krijgen omdat crypto-ads de best betalende ads zijn op dit moment :p.
Denk ik ook, ze krijgen een bonus voor elke user die zich op één van hun trading platformen registreert met hun link.

Avax en sol zien er nu wel goed uit.

Weerstand gebroken, alle ruimte tot een puntje geknepen.

Maar ADA haten we gewoon.

VET ook, haten.

Ripple kan ook bij in de haatpot.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan