Crypto - Nieuws en algemene discussie

Eerste Bitcoin-ETF op Amerikaanse beurs: “Aanvaarding door banken van alternatieve geldsoort”
De eerste bitcoin-ETF of tracker maakt vandaag zijn debuut op de Amerikaanse beurs. Dat is een mijlpaal voor de crypto-industrie. “Dit maakt de digitale munt meer toegankelijk voor kleine beleggers”, zegt geldexpert Pascal Paepen. “Bovendien zien veel mensen dit als een aanvaarding door het bankensysteem dat er een alternatieve geldsoort bestaat.” De cryptomunt nadert dan ook opnieuw zijn recordkoers.

"Duizenden mensen zijn zondag op straat gekomen om te protesteren tegen het beleid van president Nayib Bukele Ortez, en in het bijzonder zijn beslissing om van de bitcoin de tweede officiële munt van het land te maken. "De regering leidt ons regelrecht naar de afgrond met haar slechte ideeën", klonk het."
En Twitter El Salvador zegt mij dan weer dat het weinig met bitcoin te maken heeft en de protesten zeer beperkt zijn. Wie moet ik nu geloven?

En Twitter El Salvador zegt mij dan weer dat het weinig met bitcoin te maken heeft en de protesten zeer beperkt zijn. Wie moet ik nu geloven?
FUD zeker? Omdat er een groep mensen protesteert wil het niet zeggen dat een groot deel van de bevolking tegen BTC is.

Ik denk dat BTC een correctie gaat krijgen nu, zou niet slecht zijn dat het nu 10% naar beneden gaat om de indicators te resetten, zo kan er ook weer momentum opgebouwd worden voor een volgende rally.

Laatst bewerkt:
Eerste Bitcoin-ETF op Amerikaanse beurs: “Aanvaarding door banken van alternatieve geldsoort”

Binnen paar jaar blijten dat je eruit bent gegaan ;)
Natuurlijk, is het nu wel het moment om ADA te verkopen voor BTC? Dan beter nu door de zure appel bijten en HODL denk ik. Tenzij ge al massive profits hebt in ADA tegenover BTC en wilt herbalanceren.

Ik heb het zelf al dikwijls genoeg verneukt door alts te verkopen omdat ze slecht presteerden om ze dan nadien te zien pumpen.

ja tis een emotioneel iets. Ik hou al 3 jaar dezelfde coins en heeft me het meeste opgebracht. Nu wel mijn portfolio uitgebreid, en weer paar jaar laten staan en we zien wel.

Wat is uw aankoopwaarde van ADA in sats? Als ge aangekocht hebt lager dan 3200 sats dan hebt ge nog altijd winst en is het gewoon virtuele winst die verdampt is. Dan heb je nog de luxe om 30% ofzo te verkopen voor BTC voor het geval dat ADA niks meer doet, en stijgen ze dan toch, dan hebt ge nog altijd dikke winst.

Ge moogt u in crypto ook niet blindstaren op alle mogelijke gemiste winsten, want dat is ook slecht voor uw gemoed, focussen op de winsten die ge gemaakt hebt en niet op die die ge zou kunnen gemaakt hebben (dat heeft toch geen zin achteraf)

Terug
Bovenaan