Oldskooler
Well-known member
Avalanche, ik hou van jou.Avalanche ziet er weer goed uit.
Sol gaat er precies ook terug voor.
Coti blijft ook op peppillen zitten, maar dat zal toch ook wel eens omslaan.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Avalanche, ik hou van jou.Avalanche ziet er weer goed uit.
zo net die binance card mogen ontvangen maar wat een rare emv chip zit daar op?
wat is dat schuin klein lijntje? Dat is toch echt geen standaard op klassieke emv chips? Best wel huiverig op zulke zaken die van china komen
edit foto is van reddit dus het is mijn fingerprint niet
![]()

Going down...
Wordt effectief meer een kopie van de grafiek van in de eerste jaarhelft.
Na de voorlaatste dip, een topje naar boven, om nu verder te dalen, tot helemaal de dieperik in?
De beurs is 1-2% naar beneden, dat is natuurlijk slecht voor BTC. Stel dat de beurs crasht dan zou btc wel richting 38,5K kunnen gaan.
Straks zien wat de Amerikanen gaan doen als die wakker worden.
Ik hoop dat de bull market support band het houdt op +-43K. Het is niet onmogelijk dat BTC daaronder dipt maar dat zou maar van korte duur mogen zijn, liefst geen weekly close daaronder.
Ik heb de indruk dat veel mensen niet mee zijn hoe ernstig het China probleem is. Ik duim dat ze het nog enkele maanden kunnen rekken tot na de nieuwe ATH op de cryptomarkt.De langverwachte ABC correctie...38.5K here we come!
Da zou dan de bottom moeten zijn voor de 5de en laatste wave naar hopelijk een blowofftop.
Vraag me wel af of Evergrande hier voor iets tussenzit. Nu de stocks terug openzijn in de US. Deels paniek, deels verwacht?

Huh? Die technische analyse is je reinste zever.Zou inderdaad wel kunnen dat we onderweg zijn naar 38-39K voor BTC
"As we have seen five impulsive waves up before the start of the correction. Now we are most probably in C wave of a zigzag correction as it starts after the bull trap of B wave and also the price has broken the main support level, So we may see 5 waves down to complete C wave before our next wave start. So we have to trade cautiously in that choppy market zone"
Huh? Die technische analyse is je reinste zever.
De enige reden waarom BTC & co vandaag zakken, is China. De hele financiele sector begint daar serieus te zweten onder het gewicht van het Evergrande schandaal, wat zich vertaalt in lagere beurzen en lagere cryptoprijzen (de 2 zijn tijdens "selloff"/paniekmomenten sterk gecorreleerd, zie maart 2020)
Klopt wel, augustus run en september dump was een mini versie van de bullrun van december tot april en grote dump die we in mei-juni gehad hebben. Maar ge zit nu dan met een higher low, 43K in plaats van 29K.ETH, BTC short squeezes.
Super bullish.
Now it's the time.
Niet vergelijken met de vorige grafiek!
...
Crash
(Nu op termijn kan het zeker allemaal super bullish zijn. Maar gatver sommige patronen zijn echt wel copy paste van de vorige run.)
Ik volg vanaf nu toch verder het patroon.Klopt wel, augustus run en september dump was een mini versie van de bullrun van december tot april en grote dump die we in mei-juni gehad hebben. Maar ge zit nu dan met een higher low, 43K in plaats van 29K.
Heb het hier al weken geleden over gehad.Huh? Die technische analyse is je reinste zever.
De enige reden waarom BTC & co vandaag zakken, is China. De hele financiele sector begint daar serieus te zweten onder het gewicht van het Evergrande schandaal, wat zich vertaalt in lagere beurzen en lagere cryptoprijzen (de 2 zijn tijdens "selloff"/paniekmomenten sterk gecorreleerd, zie maart 2020)
www.binance.com