Crypto - Nieuws en algemene discussie

Wat is jullie ervaring met cash afhalingen met die binance card? Voornamelijk dan op het vlak van kosten/fees.

Als ik het goed begrijp kan je dan rechtstreeks van Binance cash geld afhalen?
Dan kan de overheid toch nooit weten wanneer je dikke winst hebt gemaakt?
inderdaad.. maar "regularisering" is wel bezig dus we zullen zien hoelang dat nog mogelijk is

En ge zijt ook wel gelimiteerd tot 290 euro per dag hé. Dus begin maar eens 50000 euro af te halen op die manier :) Maar met visa kan je wel tot 8700 euro per dag online uitgeven ofzo.

100% hoe minder de overheid weet hoe beter.
Praktisch gezien, betaal je toch pas in zeldzame gevallen belastingen op crypto. Ik heb daar eens voor gebeld om dat uit te pluizen, wat de ambtenaar me vertelde bleek echt wel mee te vallen.
Ze gaan je niet snel als trader zien.
Ze weten ook niet wat jij gedaan hebt op binance of elders om aan je som die je jezelf uitkeert te komen.

Als je dopt en enorme winsten maakt, dan zal de controle dichtbij zijn.
Als je in finance werkt en je job opzegt en ineens massa winsten maakt dan ook.

Even een vraagje voor de miners onder jullie.

Stel dat ik 5.000€ investeer in materiaal om te minen en elektriciteit gratis is (enkel minen wanneer zonnepanelen stroom produceren) hoelang zou het dan duren voor ik mijn investering terugverdiend heb?

Even een vraagje voor de miners onder jullie.

Stel dat ik 5.000€ investeer in materiaal om te minen en elektriciteit gratis is (enkel minen wanneer zonnepanelen stroom produceren) hoelang zou het dan duren voor ik mijn investering terugverdiend heb?
Need more info.
Wat is de hashrate? Wat gaat ge minen?

Ik heb daar ook is naar gekeken om ERGO te minen. Conclusie, zels met 'gratis' stroom.
Is het beter om te wachten tot de bearmarket eraan komt en dan te investeren, door gewoon direct aan te kopen op een exchange.

Voorbeeld:
* Gratis stroom
4500 eur - 5x RTX 3070 (Moeilijk verkijgbaar) 900 eur/item
200 eur - Mobo
150 eur - CPU
100 eur - RAM
100 eur - Rack
100 eur - SSD
300 eur - 2X PSU
50 eur - PCI bridge/connectors

5500 eur investering.
800 MH/s

Profits = 425 eur/maand - 30-+ ERGO per maand.
390 ERGO in 13 maanden.

Uw investering hebt ge terug in 13 maanden. MET de huidige prijs.

OF

Ge wacht een jaar tot de bearmarket waar we kunnen aannemen dat de prijs van ERGO dropt naar... 2 eur.
Dan koopt ge voor 5500 euro, 2750 aan ERGO coins.

of je koopt voor 5500 euro Luna(ofzo), verkopen tijdens de bullspike die eraankomt en met de opbrengst koop je je opnieuw in als we in bearmode zitten.
Dan heb je veel meer dan 2750 Ergo coins.

Terug
Bovenaan