Heb je een bron van deze info?Welja :')
Solana kan pas terug opstarten als het aantal validators bereikt wordt dat >80% van alle staked Solana vertegenwoordigt.
Ze zitten nu op 30%.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een bron van deze info?Welja :')
Solana kan pas terug opstarten als het aantal validators bereikt wordt dat >80% van alle staked Solana vertegenwoordigt.
Ze zitten nu op 30%.
Wie ni.Ik hoop het.
Ik heb nog niet veel verdiend gehad, als noob ingestapt op de top rond maart en sinds toen was het geen vette meer.
Wel wat ok winstjes gemaakt.
Maar gvd, ik wil geld, veel geld. Geld maakt gelukkig!

Maar u wel laten ontslaan, dan kunt ge doppen.VET ook naar 200$, zou leuk zijn. Dan stop ik met werken denk ik.

Shiba floki daarentegen. Je moet er echt geluk mee hebben. Musk zou blijkbaar een foto gepost hebben van zijn hond. De shiba floki sprong er dan wel uit. Gok dan maar eens tussen al die coins...Shiba Inu listed op Binance US een paar uur geleden.
Reeds op coinbase pro. (Ok retail moet nog volgen.)
Zou ook op Robinhood komen weldra.
Disappointed tot dusver
Een x 2 zou ook al goed zijn op korte termijn.

prachtig kunstwerk!
Iemand mijn NFT's kopen?
Zijn nog in het proces geverifieerd te worden, ik kan voorlopig nog niet eens de ganse collectie linken![]()
als je BUSD naar EUR wil omzetten op binance. zijn daar kosten bij?
haha ja idd, ik dacht er ook net aanDoet binance niet aan 'previews' van een transactie?
opgelost dus.We hebben een golden cross gehad. Bitcoin naar 100k voor dec.