Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ja .... Ethereum staat precies klaar om omhoog te springen. Op sociale media loopt iedereen elkaar op te fokken en ik ben niet vies van een self fulfilling profecy. Kom, ETH, troost mij met mijn gemiste SOL winsten.

Blij dat ge het zei, ffkes nie gekeken omdat het toch allemaal maar elke dag ongeveer hetzelfde was.
Legggooooo

ETH is sterk bezig, maar SOL blijft maar gaan.
Hopelijk is de ETH trein vertrokken naar 0.1 BTC ofzo :)
Polkadot ook sterk nu (bijna alle alts precies, juist BTC movet niet - precies alsof er een paar whales de prijs van BTC zitten te drukken)
Altseason in full force vandaag.

ETH is sterk bezig, maar SOL blijft maar gaan.
Hopelijk is de ETH trein vertrokken naar 0.1 BTC ofzo :)
Polkadot ook sterk nu (bijna alle alts precies, juist BTC movet niet - precies alsof er een paar whales de prijs van BTC zitten te drukken)
Altseason in full force vandaag.

Ik mis ADA en XRP nog :(

Op de daily is de hoogste wick van enkele dagen geleden de support geworden van de laatste wick van vandaag. Begint er dus meer en meer op de wijzen dat ETH door zijn resistance is gebroken. Als die nu op de 4H kan aantonen dat het die support kan houden zijn we higher lows aant creëren. Fingers crossed dus, maar het ziet er bullish uit! Gisteren alleszins serieuze groene candle

SOL is gelukkig niet blijven doorzakken. Hopelijk stijgt deze nu terug rustig verder..

Terug
Bovenaan