Sneeuwstorm
Well-known member
Goed, 't is toch bijna om 500$ dat ik heb aan deze prijzen
Hopelijk pumpen ze nog wat voort in de tussentijd.
Hopelijk pumpen ze nog wat voort in de tussentijd.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk pumpen ze nog wat voort in de tussentijd.Da's het eerste dat ik daarvan hoor, thanks! Dan zal ik mijn PLE tokens eens terug gaan zoeken.![]()
Koers voor Plethori, PLE koersindex, grafiek en info | CoinGecko
Bekijk de koers voor Plethori, grafiek voor PLE in realtime, volume, marktkapitalisatie, beurzen en meer.www.coingecko.com
Ze hebben een nieuw contract. Je kan je oude switchen naar het nieuwe.
Intussen een kleine 16c.

Op hun telegram staat een hele tutorial.Da's het eerste dat ik daarvan hoor, thanks! Dan zal ik mijn PLE tokens eens terug gaan zoeken.![]()
Wel weer een kostelijk grapje met die gas fees... Ik hoop dat PLE nog goed gaat stijgen, want sta al in het verlies en heb er weer geld tegenaan moeten gooien nu om de tokens te switchen.Op hun telegram staat een hele tutorial.
De switch gebeurt nog 1x/week.
Ja , dat was idd een heel gedoe met ontevreden ICO deelnemers op hun telegram.Wel weer een kostelijk grapje met die gas fees... Ik hoop dat PLE nog goed gaat stijgen, want sta al in het verlies en heb er weer geld tegenaan moeten gooien nu om de tokens te switchen.
Iemand een idee waarom SOL zo een raketje is momenteel? Ik heb het ook in mijn portfolio omdat ik in het project geloof maar ik volg de updates niet zo.SOL blijft gaan btw
ik keek er ook al niemeer naar om. bedankt voor de info @PanPLE hangt toch al een hele tijd rond de 3 cent? Mijn 300 euro is zo weinig waard geworden dat ik PLE gewoon uit m'n portefeuille heb verwijderd als token.![]()
Omwille van enkele NFT-projecten die op de SOL blockchain draaienIemand een idee waarom SOL zo een raketje is momenteel? Ik heb het ook in mijn portfolio omdat ik in het project geloof maar ik volg de updates niet zo.
Hier het vierdubbele aan fees...Gelukkig was het maar 6$ fee bij mij
ik vind het wel een gedoe, want je bent nu 1) afhankelijk van die devs om jou de coins te sturen en 2) je verliest geld met die fees en 3) je loopt nog risico dat je een fout maakt en naar het verkeerde adres stuurt etc
Blijkbaar zijn de eth gas fees nog steeds hoog na de london fork. Goed bezig vitalik.
. Er zijn nog verschillende rollups die in de komende maanden gaan lanceren/reeds gelanceerd zijn. Scaling is dus geen verre toekomstmuziek meer voor Ethereum itt wat ik hier vaak lees.hier ook maar 6$, tduurde wel bijna een uur tegen dat het verzonden wasHier het vierdubbele aan fees...
)Iemand die tokens kan aanraden die op het Solana blockchain zitten? Raydium ken ik al maar ik zoek er met een marketcap van minder dan 100m.
Nee, de goedkoopste optie gekozen in de Metatask wallet voor PLE. Als ik ETH verstuurde was het idd 7-8 USD, maar voor tokens worden hogere gas fees aangerekend en ik durfde ook niet om lager te gaan omdat ik dan de kans had dat het te weinig zou zijn en voor niets zou betalen.hier ook maar 6$, tduurde wel bijna een uur tegen dat het verzonden was
zeker van dat ge niet de duurste optie gekozen hebt om te versturen? voor een simpele exchange van tokens ist niet nodig om de snelle optie te nemen. imho is dat het enkel maar waard als ge veel inzet bij sterk fluctuerende coins (dus als ge snel de dip wilt kopen,... om het dan verder te zien dippen)
net nog eens gechecked en tis zelfs een stuk lager dan de geschatte fees: $3,61 en ik heb gewoon rechtstreeks PLE aangeklikt om te versturenNee, de goedkoopste optie gekozen in de Metatask wallet voor PLE. Als ik ETH verstuurde was het idd 7-8 USD, maar voor tokens worden hogere gas fees aangerekend en ik durfde ook niet om lager te gaan omdat ik dan de kans had dat het te weinig zou zijn en voor niets zou betalen.
Via een omweg (Send ETH selecteren en dan ETH veranderen in PLE) stonden de fees wel op 7-8 USD voor PLE, maar dat is volgens mij een foutje in de Metamask wallet. Want als je rechtstreeks klikt op send PLE of iets in die trend dan waren de fees wel hoger en overal lees ik toch dat het normaal is dat het verzenden van ERC20 tokens meer kost dan ETH.
Wel vreemd dat het dus blijkbaar ook lukt met die veel lagere fees.
yep, buy high sell lowMeeste ALTs zijn -10%. Tijd om te sellen?