Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ja, ik zie al vanwaar dat bedrag komt van 250 dollar per gebruiker.

Ze delen simpel weg de waarde van het bedrijf door het aantal gebruikers. Dat is gewoon nonsens.
Hun bron is dit: https://www.cheatsheet.com/money-career/heres-much-google-facebook-really-think-youre-worth.html/

En de auter van het artikel is dit:
Sheiresa Ngo is one of our in-house entertainment and lifestyle experts, with specialties covering NCIS, Blue Bloods, ‘The Pioneer Woman’ Ree Drummond, and celebrity net worth articles. In addition to keeping up with the latest from each of those shows, Sheiresa also enjoys reading celebrity autobiographies to stay current with the behind-the-scenes info our readers want.

Dat is alsof een melkboer tegen een ijsproducent zegt: Mijn melk is 10 euro de liter waard want jij maakt daar ijs mee van 10 euro de liter.

Dus als er analisten zijn die dat als bron gebruiken in hun podcast of om het nut van hun cryptoproject op te baseren: WEGLOPEN

Laatst bewerkt:
Eergisteren en gisteren SOL gekocht. Die gaat lekker.. fingers crossed dat het niet naar beneden duikt. Hoe ik het begrijp is het een "betere versie" van ETH..

Eergisteren en gisteren SOL gekocht. Die gaat lekker.. fingers crossed dat het niet naar beneden duikt. Hoe ik het begrijp is het een "betere versie" van ETH..
Het is een nieuwere blockchain dan Ethereum, geen betere versie.
Voor zo ver ik het begrijp is Solana ook niet EVM-compatible maar gebruiken ze hun eigen programmeertaal voor smart contracts.

Dus nog één keer zodat ik volledig mee ben.

Op dit moment heb ik bv. 1000 EUR op Binance die ik op mijn bankrekening wil zien.
1) Account openen bij Bitvavo.
2) EUR omzetten naar een andere coin op Binance (USDT, XLM, BNB waren aanraders)
3) Coin overzetten van Binance naar Bitvavo
4) Coin verkopen op Bitvavo voor EUR
5) Withdraw EUR op Bitvavo

Als ik het goed tel zijn er fees te betalen bij stap 2, 3 , 4 en misschien ook 5 ...

Of zit ik nog ergens fout ?

Pff, toch niet normaal dat het zo moeilijk is om je geld op je rekening te krijgen.
Hopelijk doen ze hier snel iets aan.

Grappig. Wanneer de prijzen stijgen wil iedereen terug kopen. Maar wanneer het solden zijn is het hier pak stiller.
Straf he. Het is bijna alsof mensen exact doen wat een grafiek toont.

4Ar72n5h.jpg

In het beste geval zou je in de dip moeten kopen. Persoonlijk kijk ik eerder naar als het een aantal dagen stijgt, ben je vrij zeker dat de bull market aanwezig is. Terwijl in een dip kan je dit moeilijker raden vind ik.

Het enige nadeel is dat je minder winsten pakt

Terug
Bovenaan