Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Old newsVandaag BTC onder de 30k?

Waar "stake" jij?Ik bedoel ... wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Bear markt ... BTC jarenlang rond 20k zien bengelen, in tussentijd jaarlijks 12% rendement met ETH2 staken, om in 2024 vervolgens richting 200k te gaan?
![]()
Tegenwoordig kan je dat op iedere exchange met zeer lage minimale inleg. Bitstamp bv.Waar "stake" jij?
ja gaat wel hard nu. waar is de bodem?

volgens mijn technische analyse zijt ge mis![]()
Hier aim ik op. Rond de 20k kopen. Relief rally en sell.
Ieder moment nu?
bekijkt de kaart eens goed en dan zulde zien dat de lows sedert een maand geleden enkel maar hoger worden. we zitten in een langzaam herstel ja, vanaf morgen gaan we weer goed klimmen
Maar dan staan uw coins op ne exchange..Tegenwoordig kan je dat op iedere exchange met zeer lage minimale inleg. Bitstamp bv.
Ongelofelijk toch hoe het internet vol staat met dit soort onzin. Liefst met een "bullish" én een "bearish" prognose erbij zodat alle mogelijkheden gedekt zijn.volgens mijn technische analyse zijt ge mis
![]()
man, ge hebt ook een bak nagels gegeten zeker als ontbijt? leer nekeer lachenOngelofelijk toch hoe het internet vol staat met dit soort onzin. Liefst met een "bullish" én een "bearish" prognose erbij zodat alle mogelijkheden gedekt zijn.
Ja ik bedoel de zaken die je hier op geslaagde wijze persifleert he. Ik treed u dus bij met andere woorden? Niet zo snel op uw paard zitten....man, ge hebt ook een bak nagels gegeten zeker als ontbijt? leer nekeer lachen

Wie zal het zeggen.kleine stuiptrekking voor we verder de dieperik induiken?
Ja ik bedoel de zaken die je hier op geslaagde wijze persifleert he. Ik treed u dus bij met andere woorden? Niet zo snel op uw paard zitten....![]()
Ja maar als hij door zijn support zakt zou hij wel eens diep kunnen vallen. Echter als hij er niet doorzakt, dan zou het wel eens een springpaard kunnen blijken te zijn.Volgens mijn analyse zat hij niet zo snel op z'n paard.
Ik zie dat hij hier duidelijk op positie 1 staat.
Volgens u is hij al positie 2,maar dat kan niet.
Want als hij daar is dan zou hij nu al op positie 3 moeten zijn en dus van z'n paard geflikkerd zijn.
![]()
Mocht je ooit tips hebben welke te kopen, aub deel ze hier want je weet duidelijk waarover je spreekt!Ja maar als hij door zijn support zakt zou hij wel eens diep kunnen vallen. Echter als hij er niet doorzakt, dan zou het wel eens een springpaard kunnen blijken te zijn.