Crypto - Nieuws en algemene discussie

Vraag me af of het nog een goed moment is om $cummies bij te kopen of dat er toch nog een dip komt. :) Zal vooral van Musk zijn tweets afhangen komende dagen lijkt me...

Weet iemand hoe het komt dat ik m'n vaste staking op de Binanceapp op pc niet kan zien. Als ik de app open op smartphone krijg ik deze wel te zien. Heb al wat liggen rondzoeken maar ik krijg het niet klaar.
Staan 6 coins in die ik in de app zie maar niet op de pc.

Laatst bewerkt:
Crash? Of is't weer een fakeout zoals we er de vorige dagen al verschillende hebben gezien? Er zit precies weinig power op deze dump.

Ik denk dat je bij order history moet zoeken. Het helpt door wat rond te klikken. Ik moet ook altijd zoeken. Vermoedelijk onder locked defi staking dacht ik. Tenzij je flexibel gestaked hebt.

Ik had een paar dagen een stop loss gezet op 34.9K, die was afgegaan, maar uiteindelijk klom BTC dan toch terug. Ik zie ze liever naar 31K crashen in één keer met een rebound zodat ik terug mijn buy kan zetten dan wanneer BTC wat blijft ter plaatse trappelen zoals nu :)
Uiteraard heb ik niet alles verkocht, >90% van mijn btc heb ik nog

Gisteren effe zitten zien naar Benjamin Cowen zijn live youtube... en in kort en wat ik verstond was:
"We gaan nog lang in deze zijwaartse trend met serieuze drops zitten (BTC)" :oink:

Ik las hier gisteren iemand die verwonderd was dat het gedoe met shitcoins nog niet over was.
Denk dat het duidelijk is dat het nog maar het begin is.
En als btc inderdaad wispelturig gaat blijven voor langere tijd dat er nog veel meer coin projectjes de kop gaan opsteken.
Al dan niet koosjer.

In 2013 was dat ook, BTC had ergens in maart/april gepiekt om dan pas op het einde van 2013 te pieken.
Positieve van de zaak is dat het wel ideaal is om meer BTC's te maken (met alts of door BTC te verkopen en terug te kopen).

Is het grote verschil met het begin van de vorige bearmarket niet dat er nu alternatieve, ecologischere, technisch betere coins uit de pennyzone zijn en een geloofwaardig, beter alternatief kunnen vormen? Bitcoin heeft de weg geopent maar waarom nog bij bitcoin blijven? Voor betaalsystemen, grote merken, zelfs landen die bitcoinbetalingen toelaten is het nu een veel kleinere stap om bv. ethereum, ada, ... toe te laten. Gaat bitcoin er dan ooit nog uit geraken als inferieure coin?

Ik stel mij ook de vraag waarom alts zich niet zouden kunnen meer loskoppelen van BTC. Vroeger werd er op exchanges bijna alleen in BTC pairs getradet en was het logisch dat wanneer BTC crashte, de alts mee de dieperik ingingen, maar tegenwoordig zijn er toch veel meer opties om alts te traden, er zijn meer fiat pairs, er zijn stablecoins, waarom zou ETH dan moeten zakken als BTC crasht?

Terug
Bovenaan