Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen van mijn verliezen van de afgelopen 3 wekenHai hai, mijn winsten van de voorbije halve maand zijn toch snel aant wegebben. HODLING for dear life!![]()
wedden van wel?Ben wel aan't overwegen om terug in ADA te stappen als die naar 0.85 zou zakken. Dan kan het niet meer fel misgaan.![]()
Hai hai, mijn winsten van de voorbije halve maand zijn toch snel aant wegebben. HODLINGfor dear life!![]()
Ben er maar uitgestapt, beter nog een beetje winst dan geen winst. Live to fight another day enzo.

The mind is willing but the flesh spongy and bruised.

Doe zoals ik en hou u een paar weken, maanden of jaren met andere dingen bezig tot de volgende bull run.Al duurt het nog eens 4 of 8 jaar of 20 jaar. Ik HODL ETH al bijna 8 jaar. Ik heb tijd, op die tien jaar komt het nu ook niet meer aan. Als ik het bedrag hit hetzelfde als mijn pensioen spaar plan voor ik op pensioen ga dan kruip ik er uit.Lol zwakkelingen.Doe zoals ik en hou u een paar weken, maanden of jaren met andere dingen bezig tot de volgende bull run.

Naar wat kijk je dan precies om de flip te zien? Wss noobie vraag
Ik dacht marketcap maar dat scheelt nog steeds 50%...dus zal wss iets anders zijn?![]()
Echt hé. Dat doet er altijd om.Ik heb mijn verkocht stukje BTC teruggekocht, nu dumpen ze natuurlijk voort de smeerlappen.
The flesh is nothing. The will to hodl is everythingThe mind is willing but the flesh spongy and bruised.![]()
Ik ben wel van plan om een deel uit te cashen om er iets leuks mee te doen. Al de rest -> staking for FIAl duurt het nog eens 4 of 8 jaar of 20 jaar. Ik HODL ETH al bijna 8 jaar. Ik heb tijd, op die tien jaar komt het niet aan. Als ik het bedrag hit hetzelfde als mijn pensioen spaar plan voor ik op pensioen ga dan kruip ik er uit.