Crypto - Nieuws en algemene discussie

Tis banking holiday dit weekend, zowel VS als UK als ik me niet vergis.
Maandag is een vrije dag voor hen + loon is gestort :)
Dus ik verwacht toch wel wat beweging dees weekend.
Banking holiday? Gok je dan op een daling gevolgd door een stijging omdat hun loon gestort is?

Ik had hier eens gelezen dat er altijd een koper moet zijn wanneer je wilt verkopen. Wat logisch is. Maar zolang het niet over extreem grote bedragen gaat, kan ik mij niet inbeelden dat je daarmee problemen kan ondervinden? Ook tijdens een serieuze crash. Of wel? Ervaringen?

Dat de exchange plat ligt tijdens een crash is dan weer iets anders.

Banking holiday? Gok je dan op een daling gevolgd door een stijging omdat hun loon gestort is?
Lijkt me logisch dat wanneer iedereen 3 dagen niet moet werken en hun loon hebben dat ze meer zouden kopen neen?
(en de stock exchange ligt ook een dag extra stil, dus ook niet veel invloed van daar uit?)

Is oprechte vraag he, want is gewoon mijne logica, niet gebasseerd op charts of zo :)

Lijkt me logisch dat wanneer iedereen 3 dagen niet moet werken en hun loon hebben dat ze meer zouden kopen neen?
(en de stock exchange ligt ook een dag extra stil, dus ook niet veel invloed van daar uit?)

Is oprechte vraag he, want is gewoon mijne logica, niet gebasseerd op charts of zo :)
Was ook een oprechte vraag van mij. :) Er zit wat in.
Komaan, crash dan eens goed.
Echt hé. Nekeer goed doorcrashen nog en dan mag het weer stijgen. Meer vraag ik niet. :p

Slim om nog wat BTC en ETH aan te kopen?
Prijzen worden precies weer aantrekkelijk...als ik hetgeen hierboven lees, verwacht ik dan ook wel een stijging na het weekend

Zeg nooit nooit maar ik denk toch niet dat BTC onder de 30k zal gaan. 30-35k retest en dan omhoog of wat sideways gepruts is waarschijnlijker, we hebben al juist een dikke crash gehad van 54%

Ik had hier eens gelezen dat er altijd een koper moet zijn wanneer je wilt verkopen. Wat logisch is. Maar zolang het niet over extreem grote bedragen gaat, kan ik mij niet inbeelden dat je daarmee problemen kan ondervinden? Ook tijdens een serieuze crash. Of wel? Ervaringen?
De prijs kan moeilijk zakken als er altijd mensen zijn die willen betalen natuurlijk.
En het hangt ook van situatie en soort coin af of er genoeg kopers zijn.
Bij shitcoins lijkt mij de kans groter dat er opeens niemand meer wilt kopen en dat je coins gewoon 100% waardeloos worden.

WTF.. als je dat zo leest gaat dat toch vrij "makkelijk" :eek:

Het is een beetje het nadeel van decentralisatie en de snelle groei. Niet ieder project zal goed in mekaar steken. en vlug vlug gelanceerd worden om te profiteren van de golf van populariteit.

Alsof al die projecten deftig uitgetest worden voordat ze gelanceerd worden :p.
Alsof ze geverifieerd worden door een derde partij die tot het bot gaat.

Ik herinner mij die zever van enkele jaren terug van "het stijgt in januari want dan worden de bonussen uitbetaald in Wall Street".
Je moet oppassen met zo'n redeneringen.

Terug
Bovenaan