Unpro
Active member
Nee het is echt weer omdat Elon getweet heeft.Eerder een stuk herstel van de razendsnelle correctie naar beneden dan een pijlsnelle stijging.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee het is echt weer omdat Elon getweet heeft.Eerder een stuk herstel van de razendsnelle correctie naar beneden dan een pijlsnelle stijging.

Wtf, als ik kijk naar die mangass staat die grafiek heel laag. Precies een scam ofzo?Ben jij dan nu 1000 euro kwijt? Ik had er 10 ingestoken nu heb ik 1.3 euro.
yup, khad nog rond 87 overBen jij dan nu 1000 euro kwijt? Ik had er 10 ingestoken nu heb ik 1.3 euro.
telegram is verwijderd. tis een scam
want liquidity was locked op dxsalePart of the game zeker? Gelukkig is er nog Cumrocket!yup, khad nog rond 87 overtelegram is verwijderd. tis een scam
tzag er allemaal in orde uit, maar zal waarschijnlijk een deel wallets in zijn eigen handen gehad hebben denkekwant liquidity was locked op dxsale
Dead cat bounce?
Dat is zuuryup, khad nog rond 87 overtelegram is verwijderd. tis een scam
tzag er allemaal in orde uit, maar zal waarschijnlijk een deel wallets in zijn eigen handen gehad hebben denkekwant liquidity was locked op dxsale

via reddit moonshots of altstreetbets etc...Dat is zuur
Hoe vind jij die nieuwe tokens? Ga jij daar zelf naar op zoek via tokensniffer?
Euh... tokenomics is gewoon een verzamelwoord voor hoe de burn, redistributie, minting of airdrops werken...Het lijken allemaal scams. Andere redditors merken op dat het woord "tokenomics" ook een teken aan de wand is van soortgelijke scams.

Euh... tokenomics is gewoon een verzamelwoord voor hoe de burn, redistributie, minting of airdrops werken...
@Laskii , ik ben nooit gestopt met zoeken
Cumrocket zal wel weer stijgen, daar ben ik zeker van
wex nu ook gekocht aangezien het aan zijn bodem zit, kheb wel totaal geen idee wat het inhoud. Gewoon gekocht omdattet laag staat, tzou blijkbaar gelijkaardig zijn aan pancakeswap? en hoe stake ik het best?
Zo'n groot wantrouwen of nood aan 'garanties' is niet echt verrassend voor iemand die dacht dat BTC net zoals in 2017, na 17k$ zou crashen, toen de helft van zijn ETH positie aan 950-1250$ verkocht heeft en in de eerste januari dip al het einde van de bull markt zag. Weak hands.
.Imo zal de recovery de komende weken traag en gradueel verlopen, of we zien helemaal geen herstel. Geen in-between. Geen garanties. Rood of zwart. Ofwel kan je overweg met deze volatiliteit, ofwel niet.
Kinderen zijn de slechtste investering die er zijn, tkost u jarenlang geld en tbrengt maar pas op als ge int rusthuis beland wanneer ze geforceerd zijn van te betalen als ge alles aan crypto verspeeld hebtDoor de drukte met de kinderen en nog andere zaken ben ik dat limit order volledig vergeten te zetten. Gevolg: alles is weer gestegen en nu is het te laat om terug in te kopen.
Goed gedaan Anderson, klasse.
Een investering hoeft niet altijd financieel te zijn hé, Dummy.Kinderen zijn de slechtste investering die er zijn, tkost u jarenlang geld en tbrengt maar pas op als ge int rusthuis beland wanneer ze geforceerd zijn van te betalen als ge alles aan crypto verspeeld hebt
Als ik het me goed kan herinneren hebben we u nog tegengesproken op het diepste punt om acties uit te voeren. Nooit handelen op bloedrode dagen is een regel die ik sinds het begin van het avontuur volg en zo heb ik nog nooit spijt gehad.Ik ben ook weer de slimsten geweest.
2 weken geleden voor 1000 euro ingekocht op ETH. Stond aan 2690. Nu die crash. Ik dacht: ideaal om mijn positie te verbeteren. Verkocht voor 905 euro, met verlies dus. ETH bleef verder dalen. Op 1450 euro had ik (ondanks het verlies) een heel stuk meer ETH in mijn portfolio als ik dan inkocht. Maar ik dacht: 't gaat nog verder zakken, maar ik zet een limit order op 1500 euro voor het geval het toch weer stijgt.
Door de drukte met de kinderen en nog andere zaken ben ik dat limit order volledig vergeten te zetten. Gevolg: alles is weer gestegen en nu is het te laat om terug in te kopen.
Goed gedaan Anderson, klasse.

Snap ik niet want er zit toch een project achter, werd hier stelselmatig verdedigd 
Mijnen apotheker heeft daar een pilleke voor.Alleen die dekselse CumRocket wil niet meer stijgen![]()