Crypto - Nieuws en algemene discussie

Volgens Delta zou ik 9000+ HOT hebben op Binance, ik zie in mijn history enkel dat ik in februari 65 euro gestort heb, maar ik vind da nergens terug? Enkel 1 NEBL heb ik staan

edit: nvm ik heb 2 accounts op Binance 😂

yup, khad nog rond 87 over :( telegram is verwijderd. tis een scam

tzag er allemaal in orde uit, maar zal waarschijnlijk een deel wallets in zijn eigen handen gehad hebben denkek :( want liquidity was locked op dxsale
Part of the game zeker? Gelukkig is er nog Cumrocket!

Dead cat bounce?

Ik denk dat het nog wel effe sideways zal gaan of zelfs nog dieper zal corrigeren. Ik koop stilletjes aan wat bij, maar voorlopig vooral BTC en geen alts. Alts zijn te onvoorspelbaar als BTC z'n weg aan het zoeken is.

yup, khad nog rond 87 over :( telegram is verwijderd. tis een scam

tzag er allemaal in orde uit, maar zal waarschijnlijk een deel wallets in zijn eigen handen gehad hebben denkek :( want liquidity was locked op dxsale
Dat is zuur :(
Hoe vind jij die nieuwe tokens? Ga jij daar zelf naar op zoek via tokensniffer?

Ik heb een "gebruiker" op reddit gevonden die allerlei nieuwe tokens promote waaronder MangASS:

Het lijken allemaal scams. Andere redditors merken op dat het woord "tokenomics" ook een teken aan de wand is van soortgelijke scams. De promotie ziet er allemaal gelijkaardig uit buiten de naam + summiere beschrijving. Die zitten inderdaad op /r/cryptomoonshots enz.

Ik denk dat er ook een aantal oude legitieme reddit accounts zijn overgenomen die na jaren stilte ineens crypto beginnen promoten, met veel karma op de account. Die commenten dan op elkaars posts met "looks good", "immediately bought it" om te doen alsof er al een aantal mensen het kopen.

Allez we gaan weer gaan zoeken naar de grootste shitcoins die er bestaan of wat? 😄

Poocoin -49% op 7 dagen
Cumrocket -70% op 14d
Wex -87% op 14d

Buy the dip jongens!
/s

Het lijken allemaal scams. Andere redditors merken op dat het woord "tokenomics" ook een teken aan de wand is van soortgelijke scams.
Euh... tokenomics is gewoon een verzamelwoord voor hoe de burn, redistributie, minting of airdrops werken...

@Laskii , ik ben nooit gestopt met zoeken :shutup:

Cumrocket zal wel weer stijgen, daar ben ik zeker van

wex nu ook gekocht aangezien het aan zijn bodem zit, kheb wel totaal geen idee wat het inhoud. Gewoon gekocht omdattet laag staat, tzou blijkbaar gelijkaardig zijn aan pancakeswap? en hoe stake ik het best?

Laatst bewerkt:
Euh... tokenomics is gewoon een verzamelwoord voor hoe de burn, redistributie, minting of airdrops werken...

@Laskii , ik ben nooit gestopt met zoeken :shutup:

Cumrocket zal wel weer stijgen, daar ben ik zeker van

wex nu ook gekocht aangezien het aan zijn bodem zit, kheb wel totaal geen idee wat het inhoud. Gewoon gekocht omdattet laag staat, tzou blijkbaar gelijkaardig zijn aan pancakeswap? en hoe stake ik het best?

WEX is imo geen shitcoin, ze hebben een werkend product (https://wault.finance/). Staken kan je best op Eleven Finance door autocompounding. Gezien het zo laag staat zou ik gewoon WEX staken, dan heb je geen impermanent loss.

Zo'n groot wantrouwen of nood aan 'garanties' is niet echt verrassend voor iemand die dacht dat BTC net zoals in 2017, na 17k$ zou crashen, toen de helft van zijn ETH positie aan 950-1250$ verkocht heeft en in de eerste januari dip al het einde van de bull markt zag. Weak hands.

Ik heb de crash van 2017 meegemaakt en heb 3.5 jaar geduldig gewacht en bijgekocht om uiteindelijk met mooie winst te verkopen. Ik heb inderdaad niet gewacht tot alles x20 stond, maar ik ben blij met de winsten die ik heb gehad door crypto. Ik ben ook nog vrij jong, dus na de grote sprongen van 2020 begon het geld in crypto tov mijn spaargeld een te grote verhouding aan te nemen. Ook om die reden vond ik het niet verkeerd om wat geld te herverdelen.

Is dat dan "weak hands"? Winsten nemen is een teken van zwakte? Blijkbaar mag je niet verantwoord omgaan met crypto, maar moet je alles of niets spelen. Je zou het maar meemaken dat je maar 5x je inleg er uit haalt en als "weak hands" belachelijk gemaakt wordt op een forum :unsure:.
Imo zal de recovery de komende weken traag en gradueel verlopen, of we zien helemaal geen herstel. Geen in-between. Geen garanties. Rood of zwart. Ofwel kan je overweg met deze volatiliteit, ofwel niet.

Wederom lijkt cryptobeleggen een alles-of-niets spelletje voor jou. Dat is het voor mij nooit geweest. Misschien bezie jij het als een kleine "fuck it" belegging met geld dat je niet nodig hebt en waarmee je wat kan gokken, hoe groot jouw positie in crypto ook wordt. In dat geval is er helemaal niets mis met jouw kijk op deze markt. Veel van de posters hier zullen zich echter meer herkennen in mijn situatie hierboven beschreven. Voor hen kan het dan wél de moeite lonen om te bedenken waar ze met hun cryptopositie naartoe willen, zeker als die positie groter wordt dan ze op voorhand hadden kunnen bedenken.

Uw inleg uithalen, zeker als ge al 5X gedaan hebt, is nooit stom, vind ik.
Toen het 60K stond was het ook geen slecht moment om profits te pakken, maja, hindsight ...
Zo net na een grote correctie is het wellicht het slechtste moment om uit te stappen, het staat nu 39K, maar als ge had gecasht aan 32K dan loopt ge al 7K mis.
Niemand weet of we een langere correctie tegemoet gaan , eventueel nog naar 25K voor btc terug omhoog gaat, het is niet omdat er nu een bounce is dat die bounce effectief doorzet. De bulls zullen sterk moeten zijn want er zal ongetwijfeld veel weerstand zijn wanneer de prijs terug naar 50K gaat door mensen (die mss de dip gekocht hebben, of die op de bounce hebben gewacht) die willen profits pakken. Ik denk dat we niet direct zullen nieuwe highs zien, het gaat nog wel even duren.

Ik ben ook weer de slimsten geweest.

2 weken geleden voor 1000 euro ingekocht op ETH. Stond aan 2690. Nu die crash. Ik dacht: ideaal om mijn positie te verbeteren. Verkocht voor 905 euro, met verlies dus. ETH bleef verder dalen. Op 1450 euro had ik (ondanks het verlies) een heel stuk meer ETH in mijn portfolio als ik dan inkocht. Maar ik dacht: 't gaat nog verder zakken, maar ik zet een limit order op 1500 euro voor het geval het toch weer stijgt.

Door de drukte met de kinderen en nog andere zaken ben ik dat limit order volledig vergeten te zetten. Gevolg: alles is weer gestegen en nu is het te laat om terug in te kopen.

Goed gedaan Anderson, klasse.

Door de drukte met de kinderen en nog andere zaken ben ik dat limit order volledig vergeten te zetten. Gevolg: alles is weer gestegen en nu is het te laat om terug in te kopen.

Kinderen zijn de slechtste investering die er zijn, tkost u jarenlang geld en tbrengt maar pas op als ge int rusthuis beland wanneer ze geforceerd zijn van te betalen als ge alles aan crypto verspeeld hebt

Kinderen zijn de slechtste investering die er zijn, tkost u jarenlang geld en tbrengt maar pas op als ge int rusthuis beland wanneer ze geforceerd zijn van te betalen als ge alles aan crypto verspeeld hebt
Een investering hoeft niet altijd financieel te zijn hé, Dummy.

Impulsief zou ik die 905 euro nu in Cumrocket steken, godverdomme.

Ik ben ook weer de slimsten geweest.

2 weken geleden voor 1000 euro ingekocht op ETH. Stond aan 2690. Nu die crash. Ik dacht: ideaal om mijn positie te verbeteren. Verkocht voor 905 euro, met verlies dus. ETH bleef verder dalen. Op 1450 euro had ik (ondanks het verlies) een heel stuk meer ETH in mijn portfolio als ik dan inkocht. Maar ik dacht: 't gaat nog verder zakken, maar ik zet een limit order op 1500 euro voor het geval het toch weer stijgt.

Als ik het me goed kan herinneren hebben we u nog tegengesproken op het diepste punt om acties uit te voeren. Nooit handelen op bloedrode dagen is een regel die ik sinds het begin van het avontuur volg en zo heb ik nog nooit spijt gehad.

Ah, crypto.

Zondag avond gaan slapen terwijl uw investering laagste punt staat in de laatste maanden, en dinsdag ochtend is het weer verdubbeld en is het cryptoleven weer een pak rooskleuriger

Alleen die dekselse CumRocket wil niet meer stijgen :angry::angry: Snap ik niet want er zit toch een project achter, werd hier stelselmatig verdedigd :(

Terug
Bovenaan