Crypto - Nieuws en algemene discussie

Deze run heb ik niet meegedaan (spijtig genoeg)

Maar toch grappig om te zien hoe alles gelijk loopt met de run in 2018.
Iedereen die zijn eigen shitcoin zit te shillen, en wanneer het slecht gaat gelooft in het concept achter de coin.

Enjoy the ride

Deze run heb ik niet meegedaan (spijtig genoeg)

Maar toch grappig om te zien hoe alles gelijk loopt met de run in 2018.
Iedereen die zijn eigen shitcoin zit te shillen, en wanneer het slecht gaat gelooft in het concept achter de coin.

Enjoy the ride
And we will!

Ik ben depri. Had al mijn alts beter verkocht voor btc

elke keer wanneer ik naar de coins kijk word ik nog meer depri. Het is een beetje een gevoel alsof ge net een blauwtje gelopen hebt, maar dan elke keer opnieuw wanneer ge naar de coins kijkt.

Campenaerts heeft een rit gewonnen in de Giro in barslecht weer, dat maakt toch nog iets goed.

Ben blij dat ik een deel van m'n ETH en alts van de hand heb gedaan voor BTC. Was een gok, maar ben blij dat ik dat gedaan heb. Nu wachten op een wat stabielere prijs en dan Ga ik zien hoe ik de portefeuille terug ga herverdelen en wat ik eventueel ga bijkopen.

Ik ben depri. Had al mijn alts beter verkocht voor btc

elke keer wanneer ik naar de coins kijk word ik nog meer depri. Het is een beetje een gevoel alsof ge net een blauwtje gelopen hebt, maar dan elke keer opnieuw wanneer ge naar de coins kijkt.

Campenaerts heeft een rit gewonnen in de Giro in barslecht weer, dat maakt toch nog iets goed.

Best een break nemen. Er is meer in de wereld dan crypto. Ik heb ook op een verkeerd moment de dip gekocht (veel te vroeg) en een jaarloon of 2 down. Emoties onder controle houden is belangrijk.

Best een break nemen. Er is meer in de wereld dan crypto. Ik heb ook op een verkeerd moment de dip gekocht (veel te vroeg) en een jaarloon of 2 down. Emoties onder controle houden is belangrijk.
Idd, ondanks dat ik een deel van m'n alts in BTC gestoken heb, is ook een groot deel van mijn virtuele winst verdampt. Ik maak mij echter geen zorgen, want ik ben ervan overtuigd dat het binnenkort terug gaat stijgen. Daarnet een terrasje gaan doen en mij goed geamuseerd. Constant de prijzen in het oog houden is geen gezond tijdsverdrijf nu. 😁

Panikeren doe ik niet, ik ga zeker niet gaan verkopen nu. In tijden van Covid is crypto wel ideaal om u af te leiden van alle andere shit. Zolang het goed gaat ... Hoog tijd dat het weer eens beter wordt, want nu is het om te bevriezen op een terras, als je al het geluk hebt dat het droog blijft...
Ik sta nu ook zeker 2 jaarlonen lager virtueel t.o.v. de piek maar heb wel de chance dat ik al langer in crypto zit en dat er geen eigen inleg meer in zit. Wat ik erger vind is mijn BTC waarde zien droppen dan mijn $ of € waarde.

Mijn laatste BNB's uitgecasht, fuck deze shit :D

Alles kan evengoed naar quasi 0 crashen.
ge doet exact wat de grote fudders willen, zodat zij goedkoop kunnen inkopen :) en dan zulde later waarschijnlijk weer erin gaan fomo'en en dan weer wenen om een crash.

beter naar mijn teelballen luisteren, die zeggen dat vanaf nu alles omhoog gaat gaan

Ik zie meer en meer de grafieken van de dotcom bubble langskomen op cryptotwitter :)
De fase van de media aandacht zijn we nu echt wel voorbij, en het gebruik van crypto als betaalmiddel is echt marginaal.
Wanneer iemand als Musk zijn steun wegneemt, is dat voor de overgrote deel van de bevolking voldoende om het te laten links liggen. (= minder instroom van vers geld)

Nu, ik HODL nog steeds omdat ik ergens wel geloof dat cryptocurrencies een toekomst hebben. Mogelijks ga ik mij dat nog beklagen, maar wat de toekomst gaat brengen kan volgens mij beide kanten opgaan. Zou zeker niet verschieten als we terug naar 10k $ of lager gaan.

ge doet exact wat de grote fudders willen, zodat zij goedkoop kunnen inkopen :) en dan zulde later waarschijnlijk weer erin gaan fomo'en en dan weer wenen om een crash.

beter naar mijn teelballen luisteren, die zeggen dat vanaf nu alles omhoog gaat gaan
Lip my stockings boba harris!

Terug komen doet het sowieso. Omdat het gewoon easy money grijpen is als het weer heel laag staat. De mens kan zoiets niet weerstaan. Alleen geduld hebben.

Ik geef geen shit om wat de fudders willen, wel om wat mijn portefeuille nog waard is nu en potentieel morgen. Als je wil hodlen tot in de eeuwigheid, be my guest. Maar ik neem nu wat profit en koop eventueel later terug in.

Terug
Bovenaan