Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shit, why the hell notkheb net 1000€ in MangAss gesmeten, theeft nen dead wallet en LP is locked
kheb nu 4.5 triljard tokens![]()

And we will!Deze run heb ik niet meegedaan (spijtig genoeg)
Maar toch grappig om te zien hoe alles gelijk loopt met de run in 2018.
Iedereen die zijn eigen shitcoin zit te shillen, en wanneer het slecht gaat gelooft in het concept achter de coin.
Enjoy the ride
Toch coins kijken. Komaan nog dieper gvd.De schuifaftrend is weer ingezet. Hobbelig naar beneden.
Komaan, de dieperik in gvd.
Maandagavond moet die nog 1 euro waard zijn als ik terug ben uit mijn vakantie .![]()
Ik ben depri. Had al mijn alts beter verkocht voor btc
elke keer wanneer ik naar de coins kijk word ik nog meer depri. Het is een beetje een gevoel alsof ge net een blauwtje gelopen hebt, maar dan elke keer opnieuw wanneer ge naar de coins kijkt.
Campenaerts heeft een rit gewonnen in de Giro in barslecht weer, dat maakt toch nog iets goed.
Idd, ondanks dat ik een deel van m'n alts in BTC gestoken heb, is ook een groot deel van mijn virtuele winst verdampt. Ik maak mij echter geen zorgen, want ik ben ervan overtuigd dat het binnenkort terug gaat stijgen. Daarnet een terrasje gaan doen en mij goed geamuseerd. Constant de prijzen in het oog houden is geen gezond tijdsverdrijf nu.Best een break nemen. Er is meer in de wereld dan crypto. Ik heb ook op een verkeerd moment de dip gekocht (veel te vroeg) en een jaarloon of 2 down. Emoties onder controle houden is belangrijk.

Panikeren doe ik niet, ik ga zeker niet gaan verkopen nu. In tijden van Covid is crypto wel ideaal om u af te leiden van alle andere shit. Zolang het goed gaat ... Hoog tijd dat het weer eens beter wordt, want nu is het om te bevriezen op een terras, als je al het geluk hebt dat het droog blijft...Best een break nemen. Er is meer in de wereld dan crypto. Ik heb ook op een verkeerd moment de dip gekocht (veel te vroeg) en een jaarloon of 2 down. Emoties onder controle houden is belangrijk.

ge doet exact wat de grote fudders willen, zodat zij goedkoop kunnen inkopenMijn laatste BNB's uitgecasht, fuck deze shit
Alles kan evengoed naar quasi 0 crashen.
en dan zulde later waarschijnlijk weer erin gaan fomo'en en dan weer wenen om een crash.
Lip my stockings boba harris!ge doet exact wat de grote fudders willen, zodat zij goedkoop kunnen inkopenen dan zulde later waarschijnlijk weer erin gaan fomo'en en dan weer wenen om een crash.
beter naar mijn teelballen luisteren, die zeggen dat vanaf nu alles omhoog gaat gaan
Er is idd meer in de wereld dan crypto.Best een break nemen. Er is meer in de wereld dan crypto. Ik heb ook op een verkeerd moment de dip gekocht (veel te vroeg) en een jaarloon of 2 down. Emoties onder controle houden is belangrijk.
Mo money, mo pwobwems!Er is idd meer in de wereld dan crypto.
Geld!
ge doet exact wat de grote fudders willen, zodat zij goedkoop kunnen inkopenen dan zulde later waarschijnlijk weer erin gaan fomo'en en dan weer wenen om een crash.
beter naar mijn teelballen luisteren, die zeggen dat vanaf nu alles omhoog gaat gaan