Mr.Anderson
Well-known member
Serieus aant denken te verkopen en verlies te nemen. Dit komt niet meer goed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit nog op coinbase, geen issue hierDe markten kan niet meer volgen door de crash. Effe geduld.
De top van de cycle? Hoe weet je dat deze nu bereikt zou zijn?Rarara, wie had er weer gelijk
Gepost op 18 april
Serieus aant denken te verkopen en verlies te nemen. Dit komt niet meer goed.

Kunde gij dat nie gewoon doen via uw bank app?Goddomme, ik krijg niet bijgekocht met visa zonder bankkaske.![]()

Hoe vaak ik dat zinnetje heb gehoord de laatste 8 jaar... mja ooit zal het wel eens zo zijn.Serieus aant denken te verkopen en verlies te nemen. Dit komt niet meer goed.
Idd, ik ging eind dit jaar verkopen om later weer in te kopen. Zag deze crash niet aankomen dus te laat nu. Bijkopen mss wel jaNu verkopen is toch gewoon te laat lijkt me.
Probleem is dat uw euro's al op de exchange moeten staan om te kunnen kopen. Heb geprobeerd met creditcard maar het lukt nietIdd, ik ging eind dit jaar verkopen om later weer in te kopen. Zag deze crash niet aankomen dus te laat nu. Bijkopen mss wel ja
Hoh, jawel eigenlijk. Enkel heb ik pas serieus ingekocht op ETH 2 weken geleden.Als ge nu verkoopt hebt ge niet belegd met geld dat ge niet kunt missen. Hoe zou het nog met die gast zijn die alles op Doge wou zetten (ahem, "investeren") een paar weken geleden?
Het is eigenlijk het probleem geweest tijdens deze bullrun dat er te weinig serieuze correcties geweest zijn. Normaal moet de 21W EMA lijn tijdens een bullrun regelmatig worden getest en dat is nu niet het geval geweest.Dit is eigenlijk eens een echt goede gezonde correctie. Weak hands eruit zodat we terug omhoog kunnen.