DwightSchrute
Well-known member
En wat als hij nu 30pct omhoog gaat ?Hoh, jawel eigenlijk. Enkel heb ik pas serieus ingekocht op ETH 2 weken geleden.
Als ik nu verkoop, valt dat verlies nog mee. En kan ik opnieuw inkopen als hij nog verder zakt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat als hij nu 30pct omhoog gaat ?Hoh, jawel eigenlijk. Enkel heb ik pas serieus ingekocht op ETH 2 weken geleden.
Als ik nu verkoop, valt dat verlies nog mee. En kan ik opnieuw inkopen als hij nog verder zakt.
Op coinbase?Probleem is dat uw euro's al op de exchange moeten staan om te kunnen kopen. Heb geprobeerd met creditcard maar het lukt niet
Maar het is nu zo hard gecrasht op korte tijd dat een bounce vrijwel onvermijdelijk is. Het is quasi zeker dat de koers de komende dagen naar boven gaat corrigeren.Hoh, jawel eigenlijk. Enkel heb ik pas serieus ingekocht op ETH 2 weken geleden.
Misschien is het allemaal een plan geweest om meer investors aan boord te krijgen, die eerst niet wilden omdat 50-60K te veel was?Den Elon zal toch ook wit aan het wegtrekken nu met zijn anderhalf miljard aan BTC?
Euh, al eens gezien wat er gebeurde met 99% van de gok-activa in het verledenHet is gebacked door mensen hun goklust. Daarom ook zal dit niet meer verdwijnen.

Ja nogal, wel veel tech erin nu en staat historisch hoog. Maar naar 0 gaan of -80% binnen 5 jaar? Nee.Denk jij nu echt dat de S&P500 een weerspiegeling is van de economie? Vroeger misschien, maar nu?![]()
![]()
![]()
![]()
BinanceOp coinbase?
Het is eigenlijk het probleem geweest tijdens deze bullrun dat er te weinig serieuze correcties geweest zijn. Normaal moet de 21W EMA lijn tijdens een bullrun regelmatig worden getest en dat is nu niet het geval geweest.

De top van de cycle? Hoe weet je dat deze nu bereikt zou zijn?

Netjes, ik ken collega's die een paar virtuele jaarlonen hebben zien verdampen.ada gekocht en verkocht op bounce... paar maandloontjes erbij
Card purchase currently unavailableService Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
![]()