Spector
Well-known member
Beuzen doen het ook niet echt bijster goed vandaag.
Ga inderdaad gewoon mij ff met ander dingen bezig houden en niet kijken![]()
Stablecoins stijgen ook weer...dus duidelijk wel een shift precies.
Enkel DAI op coinbase

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beuzen doen het ook niet echt bijster goed vandaag.

wel.. 't zit al ver tegen de 0, kan niet negatief gaan heCumrocket houd zich sterk ondanks dat die shitcoin bitcoin instort

Vooral dagelijks posten dat gewoon gaat holden en niet kijken. Dat maakt het zeker geloofwaardigBeuzen doen het ook niet echt bijster goed vandaag.

Go ik heb van deze coins 27k . Die waren 1,3 dollar waard en nu bijna niks meer. Dat ging toch snel hoorDie ging natuurlijk niet op één dag tijd![]()

Beter nog een beetje gewacht, want merk dat veel shibbers aan panikeren zijn... drop bijna onder de 0.00001000 op dit momentIngekocht in ADA enkele dagen geleden, steeg van 1.44 naar 2.02 fzo. Nu terug op 1.39. Achja.
Bezie dit echt wel als een tienjarengok. Net ook SHIBA gekocht voor 100 EUR.
Investeren is altijd leuk in't begin tot de verliezen beginnen.
So?Maar als je niet verkocht bij 65k en zal bijkopen bij 35k, ben je alles grotendeels kwijt als de bubbel wel blijkt leeg te lopen.
Eergisteren beslist om 25% crypto te verkopen om mijn verdeling terug goed te krijgen. Gelukt bij BTC en ETH maar mijn ADA en DOT zaten vast door locked staking. Ik ging ervan uit dat je rente verviel maar je wel de crypto meteen beschikbaar kreeg. Blijkt dat je 48u moet wachten... Ondertussen is ADA 20% en DOT 10% gekelderd...
Nu is verkopen opeens niet meer zo aantrekkelijk
Kunnen ze die eigenlijk iets maken?
Bij coinbase blijven. Zit er zelf ook, is gemakkelijk en gebruiksvriendelijkIk zit op coinbase met een relatief klein bedrag.
Zou ik nu omschakelen naar een ander platform en daar bij kopen.
Of gewoon op coinbase blijven en daar kopen.
Heb niet direct de intenties om remork geld te schepen.
Dat is van 0.25 of hoger gezakt naar 0.05-0.09. Vind je dat sterk?Cumrocket houd zich sterk ondanks dat die shitcoin bitcoin instort

Geen idee, ik ken de wetgeving niet rond dit zo soort zaken.Kunnen ze die eigenlijk iets maken?

Het is gestegen van 0,001 USD naar 0,25 USD op enkele weken tijd, dat is x2500. Dan valt deze correctie toch best mee imo.Dat is van 0.25 of hoger gezakt naar 0.05-0.09. Vind je dat sterk?![]()
Bij coinbase blijven. Zit er zelf ook, is gemakkelijk en gebruiksvriendelijk

Op binance inderdaad.Sinds wanneer is ADA locked voor staking? DOT ja, maar ADA niet. Of zit je ADA op Binance in hun pool?