Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ingekocht in ADA enkele dagen geleden, steeg van 1.44 naar 2.02 fzo. Nu terug op 1.39. Achja.
Bezie dit echt wel als een tienjarengok. Net ook SHIBA gekocht voor 100 EUR. :biglaugh:

Investeren is altijd leuk in't begin tot de verliezen beginnen.

Verdomme

Eergisteren beslist om 25% crypto te verkopen om mijn verdeling terug goed te krijgen. Gelukt bij BTC en ETH maar mijn ADA en DOT zaten vast door locked staking. Ik ging ervan uit dat je rente verviel maar je wel de crypto meteen beschikbaar kreeg. Blijkt dat je 48u moet wachten... Ondertussen is ADA 20% en DOT 10% gekelderd...

Nu is verkopen opeens niet meer zo aantrekkelijk

Met alle shitcoin FOMO de laatste weken/maanden hier, was het wel te denken dat het boeltje ging ontploffen.
Post dit al meer dan een maand hier.

Heb naar goede gewoonte weliswaar niets verkocht (nooit verkocht sinds 2017, buiten wat XRP)
Ik blijf gewoon holden als deel van mijn vermogensdiversificatie strategie.
Af en toe wat plukjes bijkopen, en we zien wel waar we staan in 6-12-18 maanden. In de tussentijd zo stoicijns mogelijk blijven.

Edit: ben wel blij dat we nu (hopelijk toch) voor een tijdje af zijn van de shit/meme coin mania.
Die scams saboteren werkelijk het cryptoverhaal, zeker wanneer het aankomt op institutionele interesse.

Ingekocht in ADA enkele dagen geleden, steeg van 1.44 naar 2.02 fzo. Nu terug op 1.39. Achja.
Bezie dit echt wel als een tienjarengok. Net ook SHIBA gekocht voor 100 EUR. :biglaugh:

Investeren is altijd leuk in't begin tot de verliezen beginnen.
Beter nog een beetje gewacht, want merk dat veel shibbers aan panikeren zijn... drop bijna onder de 0.00001000 op dit moment
Edit: is er al onder

Maar als je niet verkocht bij 65k en zal bijkopen bij 35k, ben je alles grotendeels kwijt als de bubbel wel blijkt leeg te lopen.
So?
Voor no-coiners is het misschien moeilijk om te vatten maar in de cryptowereld is zelfs iets 'grotendeels', na een 1500% bullrun, te relativeren. Zelfs na een 50% drop blijft die winst enorm.
Deze volatiliteit is naar normen van crypto normaal en moet je er gewoon bijnemen, wetende dat je met een te hoge gevoeligheid voor schommelingen, anders nooit in staat zult zijn om het gros van deze bull trend mee te kunnen pakken.

We hebben in 2017 minstens 5 bumps in the road gezien van deze grootorde waarbij euforie en paniek elkaar 2 maandelijks aflossen en zelfs die waren eigenlijk niets vergeleken met de pijndrempel die nodig was om crypto gedurende 2013 te hodlen.

Eergisteren beslist om 25% crypto te verkopen om mijn verdeling terug goed te krijgen. Gelukt bij BTC en ETH maar mijn ADA en DOT zaten vast door locked staking. Ik ging ervan uit dat je rente verviel maar je wel de crypto meteen beschikbaar kreeg. Blijkt dat je 48u moet wachten... Ondertussen is ADA 20% en DOT 10% gekelderd...

Nu is verkopen opeens niet meer zo aantrekkelijk

Sinds wanneer is ADA locked voor staking? DOT ja, maar ADA niet. Of zit je ADA op Binance in hun pool?

Ik zit op coinbase met een relatief klein bedrag.
Zou ik nu omschakelen naar een ander platform en daar bij kopen.
Of gewoon op coinbase blijven en daar kopen.
Heb niet direct de intenties om remork geld te schepen.

WTF :oink:

Screenshot-3.jpg
Kunnen ze die eigenlijk iets maken?

Ik zit op coinbase met een relatief klein bedrag.
Zou ik nu omschakelen naar een ander platform en daar bij kopen.
Of gewoon op coinbase blijven en daar kopen.
Heb niet direct de intenties om remork geld te schepen.
Bij coinbase blijven. Zit er zelf ook, is gemakkelijk en gebruiksvriendelijk

Bij coinbase blijven. Zit er zelf ook, is gemakkelijk en gebruiksvriendelijk

Idem, enige spijtige van de zaak is, dat alle coins waar shortterm wa geld mee te rapen valt er niet opstaan...
Langs de andere kant impulsverkoopjes blijven daardoor uit. Misschien goed ook? :)

Terug
Bovenaan