Crypto - Nieuws en algemene discussie

Stond gisterenavond op .25 en toen ik vanmorgen keek op .14. Weet niet hoeveel het nu staat. Straks eens zien.

Ah, ge doet het op die manier. De laatste keer dat ge keek gisteren was toevallig hun hoogste punt na 21h en de moment dat ge keek deze ochtend was toevallig het laagste punt van de hele ochtend.

Oke, dan gaat ge niet te veel extra verloren zijn. 't Staat op 0.12 nu.

Ah, ge doet het op die manier. De laatste keer dat ge keek gisteren was toevallig hun hoogste punt na 21h en de moment dat ge keek deze ochtend was toevallig het laagste punt van de hele ochtend.

Oke, dan gaat ge niet te veel extra verloren zijn. 't Staat op 0.12 nu.
Ja heb het net gezien. Ik probeer overdag niet naar die charts te kijken want dan zit ik me constant op te naaien. Maar Hoge heeft serieus gepompt vandaag en gisteren dus mijn totaal shitcoinverlies valt nogal mee.

Bedankt!

Ik heb me alvast het boek "Bitcoin voor beginners van Levi Haegebaert" aangeschaft.
kreeg goede reviews op bol.com..

heb een account op Bitvavo gemaakt en voor een symbolische 100 euro Ethereum en 50 euro bitcoin gekocht.
Louter om er "officieel" mee te beginnen...

Ik beschouw het voorlopig nog als gokken en zou er dus alleen geld in steken dat ik kan missen..
Met me te informeren wil ik weten of ik het meer kan gaan beschouwen als investeren op lange termijn.
Met daarnaast een speelspotje om te speculeren.
Hoe kom je bij bitvavo terecht? Ik dacht dat zij een van de duurdere waren qua fees. Dus niet echt zo'n slimme keus.

ben eens benieuwd hoe hoog die SAFEMOON deze keer gaat gaan. heb daarnet wat aangekocht maar wel kut dat er 10% fees te betalen zijn bij zowel aan- en verkoop :(

Die Faun verdient hier precies altijd balle veel.
Welke coins moet ik aankopen @Faun?

:unsure:

Ik zit er al sinds 2013 in en heb dus geluk dat ik altijd met gains 'speel'. Dan durf je ook meer.

Ik heb momenteel:

WEX en WEX/BNB (staked op https://eleven.finance/ )

Waultx (staked op https://eleven.finance/ )

ZIL

CAKE (staked op pancakeswap)

Link

Vorige week gecashed:

Matic: +- 900%

BNB: +3500%

Ik blijf weg van die cum & safemoon consoorten en investeer liever in projecten die mij echt liggen. Ik heb op dit moment veel vertrouwen in WEX (ik gebruik het product ook echt zelf).

WOOQXuL.png

Duidelijk een expert op vlak van marktpenetratie

ok, een nieuwke en kben er vroeg bij: russische roulette

kheb er 700 ingeyolo'd, khad sjans en twas verdubbeld (na 10% tax) naar 1300 ongeveer.
ingekocht rond de 400k marketcap. we zullen zien tot hoever het gaat.

tis dus een dubbele gok.
Je gokt op de 1 kans op 6 om te verdubbelen.
Daarnaast gok je nog eens of het wel degelijk gaat stijgen en waarde. (zelf zittek er vroeg in, 400k is niks van marketcap)

3rde gok is of tgaat ruggen of niet :unsure:

Laatst bewerkt:
ok, een nieuwke en kben er vroeg bij: russische roulette

kheb er 700 ingeyolo'd, khad sjans en twas verdubbeld (na 10% tax) naar 1300 ongeveer.
ingekocht rond de 400k marketcap. we zullen zien tot hoever het gaat.

tis dus een dubbele gok.
Je gokt op de 1 kans op 6 om te verdubbelen.
Daarnaast gok je nog eens of het wel degelijk gaat stijgen en waarde. (zelf zittek er vroeg in, 400k is niks van marketcap)

3rde gok is of tgaat ruggen of niet :unsure:
Legend!

net beseft dattet gewoon een goudmijn is als ge er vroeg inzit.

tgaat omhoog: fomo
consolidatie: mensen verkopen en wagen nog een gokske
tzakt: buy the dip!

gokken is tverslavendste wat er is, dit gekoppeld aan een hoge burnrate

ez 200m marketcap!

kzit al over 3400$ kga hier 5m uithalen :unsure:

Hoe kom je bij bitvavo terecht? Ik dacht dat zij een van de duurdere waren qua fees. Dus niet echt zo'n slimme keus.

ow ja wist ik dus niet.. ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit wel meeviel qua fees en ook relatief veilig en stabiel was..

Wat is dan de meest gebruikte (en bijgevolg beste)?

net beseft dattet gewoon een goudmijn is als ge er vroeg inzit.

tgaat omhoog: fomo
consolidatie: mensen verkopen en wagen nog een gokske
tzakt: buy the dip!

gokken is tverslavendste wat er is, dit gekoppeld aan een hoge burnrate

ez 200m marketcap!

kzit al over 3400$ kga hier 5m uithalen :unsure:
3300 RUSS gekocht, maar er staat in trustwallet geen waarde tegenover? Ik heb token handmatig moeten toevoegen met adres.

dat audit rapport ...
Ik heb zelf nog een audit functie gehad in een verleden maar dit slaat echt nergens op.

"Solidity warnings: There are some irrelevant solidity warnings which should be fixed."

Zolang mensen weten dat iedereen hier in zit om te gokken en dat de enige zekere winnaar the house is kan je hierin investeren maar puur economisch is dit waanzin

OT: Ik heb nu zelf mijn cryptoportefeuille serieus zien groeien, vooral door mijn transfer van DOT naar ETH een drietal weken geleden.
Nu heb ik ook wel eens zin om wat te spelen met een miniem bedrag. Hoe werkt Pancakeswap anders dan Binance ? Hoe koop je zaken aan op Pancake ?

dat audit rapport ...
Ik heb zelf nog een audit functie gehad in een verleden maar dit slaat echt nergens op.

"Solidity warnings: There are some irrelevant solidity warnings which should be fixed."

Zolang mensen weten dat iedereen hier in zit om te gokken en dat de enige zekere winnaar the house is kan je hierin investeren maar puur economisch is dit waanzin

OT: Ik heb nu zelf mijn cryptoportefeuille serieus zien groeien, vooral door mijn transfer van DOT naar ETH een drietal weken geleden.
Nu heb ik ook wel eens zin om wat te spelen met een miniem bedrag. Hoe werkt Pancakeswap anders dan Binance ? Hoe koop je zaken aan op Pancake ?

Ik doe dat gewoon via Trust Wallet, daar Dapps --> pancake swap uw wallet connecten en ge kunt swappen.
En idem hier, se.
Heb het meeste in BTC, ETH, BNB, ADA en paar kleinere
Paar procentjes om te gokken, maar dat houdt 't wel spannend moet ik zeggen :p

Ik doe dat gewoon via Trust Wallet, daar Dapps --> pancake swap uw wallet connecten en ge kunt swappen.
En idem hier, se.
Heb het meeste in BTC, ETH, BNB, ADA en paar kleinere
Paar procentjes om te gokken, maar dat houdt 't wel spannend moet ik zeggen :p
Kan ik mijn coins die ik op Binance heb beveiligen op Trust Wallet ?
Als ik het goed begrijp is Binance een broker en Trust Wallet een beveiligde portefeuille ? Dus de verhandelingen in bv. BTC zou toch nog via Binance verlopen ?

Wat ik me daarnaast nog afvroeg maar vorige keer geen antwoord op kreeg. Hoe kan ik mijn BTC, ETH , ... address te weten komen ? Of is het 1 adres per wallet ?

40% in WEX-BNB
35% in WEX
25% in WAULTX/BNB

De APY percentages kloppen hoor, gewoon rekening houden dat dit compounded interest is op een volledig jaar gerekend, dit begint dus pas te werken na een periode maar stijgt wel exponentieel.

Sinds zondag 11k profits. Als WEX de top 100 zou binnenkomen dan spreken we over +1000% die er nog zit aan te komen (wat ik wel zie gebeuren).

Aight merci. Ook een stuk omgezet in die WEX-BNB nu. Blijf die percentages op Eleven toch maar vreemd vinden :p
Ze hebben gisteren op Wault de APY van de WEX single vault ook verhoogd. Ligt nu rond de 240%.

Met een deel van de staking opbrengsten mijn geluk gewaagd met RUSS, helaas niet gewonnen :unsure:

Terug
Bovenaan