Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik blijf voorlopig ook gewoon op Binance. Maar goed, het lijkt me dat je wel op veel coins al serieuze winst kan pakken vóór ze op Binance of andere platformen komen.

Cumrocket zit in de BSC (Binance Smart Chain) (BEP20). Vandaar dat je eerst je munten naar BNB moet omzetten en in een BSC wallet moet steken. Ik vind het wel interessante materie. Geen idee of dat de munt daadwerkelijk geïntroduceerd kan worden op andere centrale Exchanges. Dit is voor zover ik weet nu een degecentraliseerde Exchange. Misschien dat moonblast hier op kan antwoorden.

Misschien toch nog beetje bijkopen bij mijn 2k coins nu dat het wat lager staat .. mhmmm :)

Een goede nacht gehad hier.
Mijn 50 euro cummies zijn er intussen 400.
Mijn PLE ×3 (500 -> 1500). Inleg eruit gehaald dus gratis voor 1000 euro PLE.

Ben ook op de PLE trein gesprongen.

Eerste keer Uniswap - 40 usd aan fees... :wtf:
Is dat bij de verkoop dan opnieuw Eth fees? Of betaal je bij die swap de fee in PLE? (of betaal je zowel Eth gas als PLE fee voor liquidity providers?)

Alle, kan geen cummies meer kopen, men trustwallet wordt niet meer gezien door pancakeswap.😪

Ben ook op de PLE trein gesprongen.

Eerste keer Uniswap - 40 usd aan fees... :wtf:
Is dat bij de verkoop dan opnieuw Eth fees? Of betaal je bij die swap de fee in PLE? (of betaal je zowel Eth gas als PLE fee voor liquidity providers?)
beiden in eth. 40usd lijkt me wel veel.
Ik geloof niet in PLE op heel lange termijn, maar ik geloof wel dat de prijs nog een heel stuk gaat stijgen de volgende weken/maanden.

Mijn 20 euro was vertiendubbeld paar weken geleden, momenteel nog altijd 100 euro winst. Heb er een goeie 9000 staan
Hier ook al winst eruit gehaald nu op die korte tijd, mag hij blijven stijgen. Zit nu op 2k niet zoveel maar zie wel. Meeste van mijn geld zit in sia.

Het is het aankopen van cummies dat denk ik een obstakel ga zijn, zeker voor mensen die niet into crypto zijn maar dan wel met cummies zou willen betalen. Het is nogal vrij omslachtig imo
ik geloof dat er nog wel iemand een app erop gaat bouwen waarmee het simpeler zal zijn, door bijvoorbeeld een naam of nickname te linken aan een walletadress die het versturen makkelijker zal maken

Software wallet of hardware wallet?

Zetten jullie alles op jullie wallet? Of bijvoorbeeld alts waar kleinere bedragen inzitten op exchange laten staan om fees te vermijden?

Terug
Bovenaan