Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thoh, ik denk dat het nieuws over v3 al aan iedereen zijn oren is geraakt. Dat zal wel al opgenomen zijn in de stijging van afgelopen weken. Ik verwacht geen wonderen, maar ze zijn welkom.morgen uniswap v3
Hopelijk een wow effect, en geen pwiep effect;
nieuws.btcdirect.eu

Mooi dat we dit mogen meemaken hé@Crashtestdummy : als je een feestje op je jacht doet, denk aan ons hé.

Een goede nacht gehad hier.
Mijn 50 euro cummies zijn er intussen 400.
Mijn PLE ×3 (500 -> 1500). Inleg eruit gehaald dus gratis voor 1000 euro PLE.
beiden in eth. 40usd lijkt me wel veel.Ben ook op de PLE trein gesprongen.
Eerste keer Uniswap - 40 usd aan fees...
Is dat bij de verkoop dan opnieuw Eth fees? Of betaal je bij die swap de fee in PLE? (of betaal je zowel Eth gas als PLE fee voor liquidity providers?)
Alle, kan geen cummies meer kopen, men trustwallet wordt niet meer gezien door pancakeswap.![]()
Het is het aankopen van cummies dat denk ik een obstakel ga zijn, zeker voor mensen die niet into crypto zijn maar dan wel met cummies zou willen betalen. Het is nogal vrij omslachtig imoMijn visie op cumrocket
Mijn 20 euro was vertiendubbeld paar weken geleden, momenteel nog altijd 100 euro winst. Heb er een goeie 9000 staanDaarnet wat HOLO gekocht, eens zien wat die gaat doen in de toekomst.
Hier ook al winst eruit gehaald nu op die korte tijd, mag hij blijven stijgen. Zit nu op 2k niet zoveel maar zie wel. Meeste van mijn geld zit in sia.Mijn 20 euro was vertiendubbeld paar weken geleden, momenteel nog altijd 100 euro winst. Heb er een goeie 9000 staan
ik geloof dat er nog wel iemand een app erop gaat bouwen waarmee het simpeler zal zijn, door bijvoorbeeld een naam of nickname te linken aan een walletadress die het versturen makkelijker zal makenHet is het aankopen van cummies dat denk ik een obstakel ga zijn, zeker voor mensen die niet into crypto zijn maar dan wel met cummies zou willen betalen. Het is nogal vrij omslachtig imo