Crashtestdummy
Banned
0.0375, ma we zijn er bijnaHet is te zien, Cumrocket naar nieuwe ATH's! Daarnet even boven de 4 dollarcent.![]()

*edit*
0.042
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
0.0375, ma we zijn er bijnaHet is te zien, Cumrocket naar nieuwe ATH's! Daarnet even boven de 4 dollarcent.![]()

echt what the fuck: https://poocoin.app/tokens/0x27ae27110350b98d564b9a3eed31baebc82d878dNogmaals round of applause voor Crashtestdummy.![]()

. Wssl is het nu al te laat, ma soit
.Staan nog relatief laag, is niet gezegd dat je nu inkoopt ze nooit meer zouden stijgen.Allemaal mooi en wel, maar waar kunnen we zo Cummies kopen?. Wssl is het nu al te laat, ma soit
.
Na maandenlang ETH pessimisme rond gas fees, komen ook analisten eindelijk tot het besef dat ETH netwerk intournable is en op het einde van deze bull market op minstens 10.000$ zal eindigen.Wat gebeurd er met ETH? Wie heeft er waar een scheet gelaten dat die zo hard gaat?
Ik zit op 0.1 ETH maar had liever er meer ingestoken. Ik weet nog dat ik op 800 dacht, als het nog iets lager ga, dan steek ik bij!Als er straks een serieuze correctie is, zou ik nog een serieus bedrag in ETH steken. Ik denk dat die zeker nog zal verdubbelen tegen einde dit jaar (of vroeger). Toch denk ik ergens dat ik veel te laat op die kar spring. Thoughts?
Mijn UNI doet het goed, hopelijk weer een verdubbeling op 5 mei, zoals bij V2 geweest.

PS. is er hier iemand in deze thread die nog geen 5 cijfers winst heeft, en zoja, wat hebben jullie fout gedaan?

Ik kan fout zijn en dit is geen financieel advies, maar volgens mij is dit nog maar het begin. Ik zie cumrocket echt niet als zomaar een shitcoin. Sex sells, dat weet iedereen en ik denk dat cumrocket er weer een bewijs van is. Ik gooi er niet zo'n fortuinen in als @Crashtestdummy , zoveel lef heb ik niet. Maar een klein bedrag kan een zeer groot bedrag worden als je in coins stapt met zo'n lage marketcap, zelfs "nu nog". In zo'n coins is het best om er gewoon een klein bedrag in te steken dat je bereid bent om compleet te zien verdampen. Als het goed uitdraait, gaat het mogelijk x100 of x1000. Als het slecht gaat ben je worst case je inleg kwijt. Best case maak je van 100 euro --> 100.000 euro.Allemaal mooi en wel, maar waar kunnen we zo Cummies kopen?. Wssl is het nu al te laat, ma soit
.
Hoe te kopen kan je vinden op https://cumrocketcrypto.com/.