Hier nog niet. Nog een beetje de mont ventoux op pedallen.Nieuwe ATH in de portefeuille hier weer![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier nog niet. Nog een beetje de mont ventoux op pedallen.Nieuwe ATH in de portefeuille hier weer![]()
Idem.Nieuwe ATH in de portefeuille hier weer![]()
twas al aant stijgen voor da filmpke, ma bill maher zalt ongetwijfeld nog wa meer bekendheid gegeven hebben nu. Logisch me zonen naamIk zag cumrocket crashen vorige week en toch stijgt dat ding terug. Ik begrijp er echt niets van. Dit is toch gewoon puur geluk?? Geluk in de termen van dat het in het nieuws en andere zaken opduikt.

Bij de bank.. de spermabankhoe kan ik cummies kopen? Iksnap er helemaal niks van

Voor een paar euro kunt ge mijn cummies overkopen. Handje contante.hoe kan ik cummies kopen? Iksnap er helemaal niks van

hoe kan ik cummies kopen? Iksnap er helemaal niks van

Het flippening point ligt nu op 0,1615961191520151 BTC per ETHOver welke termijn houden? ETH/BTC is momenteel 0.05 -> dat zou in deze bull markt nog minstens naar 0.1 moeten doorstijgen. Als het echt zot gaat kan dat zelfs nog naar 0.25 doorgaan. Who knows.
Ik had 60% in ETH maar is intussen tot 70% doorgegroeid. Het zal ook afhangen van de ETH2 roadmap en hoeveel dan terug van alts zoans BNB terugstroomt.
lol whut intussen 2.900$![]()

Crashen? Was gewoon een correctie na een fameuze stijging.Ik zag cumrocket crashen vorige week en toch stijgt dat ding terug. Ik begrijp er echt niets van. Dit is toch gewoon puur geluk?? Geluk in de termen van dat het in het nieuws en andere zaken opduikt.

Ik gebruik het om de chart van CumRocket te bekijken. Dat je er limit orders mee kon plaatsen wist ik niet.![]()
Bogged Finance offers an extensive toolkit for DeFi trading such as limit orders, stop losses, charting and more.
Bogged Finance unifies the Defi trading experience using powerful tools such as limit orders, stop losses, DEX aggregation and a cross chain bridge, supporting a rapidly growing number of DEXes and chains. Start your DeFi trading today!bogged.finance
Iemand hier al van gehoord? Laat u toe om charts te bekijken (zoals Poocoin maar met een meer pro interface) en limit orders te plaatsen op BSC (shit)coins. Het gebruikt Pancakeswap op de achtergrond.
![]()
BogCharts - The most feature complete tracking and charting tool
Hundreds of thousands of people use Bogged Finance to trade better on DeFi. Bogged Finance offers charts, limit orders, stop losses and much more.charts.bogged.finance
Die hebben blijkbaar ook hun eigen token BOG, maar de laatste tijd is het wel serieus gestegenIk gebruik het om de chart van CumRocket te bekijken. Dat je er limit orders mee kon plaatsen wist ik niet.

Never sell!Gezien er hier toch een paar shitcoin-enthusiasts zijn: hebben jullie een exitstrategie? Dat je op voorhand bv. al weet op welke prijspunten je getrapt verkoopt. Of is het houden en verkopen op gevoel (of nooit).
yup, lauren phillips! kheb er nu 710k cummies inzittenNever sell!
Zojuist een nieuw modelle’ke aan boord gekomen. Gevolg van 790k op instagram en tig filmpjes op het wereldwijdeweb. Gaat vonken geven datte!