Die ken ik ni preciesyup, lauren phillips! kheb er nu 710k cummies inzitten![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die ken ik ni preciesyup, lauren phillips! kheb er nu 710k cummies inzitten![]()

tstelde nog iemand die vraag in telegramDie ken ik ni precies![]()

Ik had een 400 euro in shitcoins die intussen herleid zijn naar een 150 euro. Daar ben ik nu van strategie veranderd omdat mijn kopen/verkopen-timing rotslecht is. En me miskeken op gasfees. Diegene die ik heb, ga ik houden (bvb. cumrocket) en ik koop er geen meer bij, tenzij ik echt eentje tegenkom met een grote kans om te blijven. Plethori is hier bvb al gepasseerd. Dat is eentje wat ik in het oog ga houden.Gezien er hier toch een paar shitcoin-enthusiasts zijn: hebben jullie een exitstrategie? Dat je op voorhand bv. al weet op welke prijspunten je getrapt verkoopt. Of is het houden en verkopen op gevoel (of nooit).
. Daar heb ik intussen een winst van 25%.maandag released ie op uniswap, word aangekondigd in de telegram op het moment dat het beschikbaar word om snipe bots te vermijden. kheb er ook 1 bnbtje voor langs de kant gehoudenPlethori is hier bvb al gepasseerd. Dat is eentje wat ik in het oog ga houden.
Gij bent nummer 250 van de grootste holders van Cummies.yup, lauren phillips! kheb er nu 710k cummies inzitten![]()

en kwas ooit nr 42Gij bent nummer 250 van de grootste holders van Cummies.![]()
nuja, der heeft niemand ne glazen bol e, anders waren we allemaal al steenrijk
Die wilt precies, maar het lukt niet. (ok een beetje gestegen)VET weer een goede dag.
VTHO gaat gestaag mee. Is de GAS token van VET, wnr VET gaat gaat VTHO mee. Zie een 0,03 USD cent wel mogelijk voor hem, de marge is nog veel groter dan met VET.VET weer een goede dag.
Gebaseerd op de vorige bull market cycles zijn we er nog lang niet. De algemene verwachting voor btc ligt ergens tussen 150 en 300k als piek voor de bull market ergens rond september en als er daarna een 80% crash volgt dan zal btc ergens tot tussen de 30k en 60k droppen tijdens de bear market. Zekerheden zijn er natuurlijk niet, de bull market kan sneller gedaan zijn maar kan ook langer duren. Misschien zien we maar een 60-70% drop in plaats van 80-90% in de bear market, want met meer liquiditeit in de markt gaat de volatiliteit van BTC omlaag. We merken nu al dat de dips maar in de 20-30% range zitten, tijdens vorige bull market waren er soms dips tot 40%Ben me de laatste weken weer wat aan het bezig houden met cryptocurrency, maar dan eerder de altcoins.
Waar denken jullie dat heel de cryptomarkt naartoe gaat dit jaar? Zou Bitcoin en Ethereum nog hard stijgen of zou de daling (bear market) zich stilaan aan het inzetten zijn?
(Ben op zoek naar meningen en niet zozeer advies.)
Edit
Voor zover ik begrijp van alles, denk ik wel dat Bitcoin niet/nooit meer onder $20-30K zal gaan en dat het nu heel anders is dan in 2017/2018, daar zit nu eenmaal heel veel "institutioneel geld" in dat niet snel zal verdwijnen. En ook het feit dat er in de voorbije jaren (in alle stilte) een heel ecosysteem van "decentralized finance" is rond gebouwd, is het sowieso here to stay.
Gevaarlijke woordenEdit
Voor zover ik begrijp van alles, denk ik wel dat Bitcoin niet/nooit meer onder $20-30K zal gaan en dat het nu heel anders is dan in 2017/2018, daar zit nu eenmaal heel veel "institutioneel geld" in dat niet snel zal verdwijnen. En ook het feit dat er in de voorbije jaren (in alle stilte) een heel ecosysteem van "decentralized finance" is rond gebouwd, is het sowieso here to stay.

Met uw recovery phrase. Had dit ook voor met men xrp op men ledger.Iemand die kan helpen met mijn issue:
Ik heb tijd geleden polkadot gekocht op Binance en overgezet om mijn ledger.
Ik wou deze morgen de polkadot van mijn ledger transferen terug naar Binance.
Maar dat wil dus niet lukken, krijg error/timeout sessies (enkel bij deze token)
Ik probeer het dan van mijn ledger naar mijn "Thrustwallet" en dat lukt wel onmiddellijk, maar ook van mijn thrustwallet wil hij het niet naar Binance terug transferen... ook timeoutmelding.
Iemand die bekend is met dit issue en weet hoe ik die wel op Binance krijg?
Googlen levert me niet veel op behalve een aantal reddit berichten dat ik terugvind van soortgelijke issues, maar waar ook niemand een duidelijk antwoord op geeft.
Neen neen, er is niets mis met mijn crypto op de ledger, zoals ik al zei kan ik het perfect naar thrustwallet sturen van mijn ledger. Maar van mijn ledger of Thrustwallet naar Binance lukt niet.Met uw recovery phrase. Had dit ook voor met men xrp op men ledger.
Eerst corrupt, dan vond ik men ledger niet meer.
Het is te zien, Cumrocket naar nieuwe ATH's! Daarnet even boven de 4 dollarcent.Binnen een klein halfuurtje zouden de cumrocketeers de eerste versie van hun platform releasen. Ben eens benieuwd