Crypto - Nieuws en algemene discussie

Dertiger steekt al zijn geld in Dogecoin en is twee maanden later miljonair​

Glauber Contessoto (33) kocht begin februari voor 180.000 dollar (149.000 euro) Dogecoin.

Zo'n mensen zitten op de IQ bell curve ofwel uiterst links ofwel uiterst rechts

Glauber Contessoto (33) kocht begin februari voor 180.000 dollar (149.000 euro) Dogecoin.

Zich succesverhaal, daar pakken mensen graag mee uit. Mocht Doge gecrasht zijn, we hadden hem niet gehoord

Als hij dan nu zijn Dogecoins niet verkoopt of minstens zijn inleg x2 er uithaalt dan mankeert er zeker iets aan.
Ik zal volgende bear market wel nog eens een miljoen Dogecoins kopen wanneer het aan 20 satoshis staat, dan ben ik ook Dogecoin miljonair, haha

bet more?

Straks hebben we weer een groene maand als BTC zo blijft voortstijgen. Het zou goed zijn om eens een rode maand te hebben, lol. Morgen mag BTC dan pumpen :)

hotbit gehackt. Damn, mijn SHOPX coins staan daar nog op. Was maar 900 USDT (ondertussen minder waard) maar toch ...

Blijkbaar is het wel enkel hun user database die zou (kunnen) gehackt zijn, niet hun wallets, oppassen voor spam dus.

Dummy, gij zijt verdorie vroeg uit de veren.

Btc terug 58k$
Eth 2850$

Dit is een leuke zaterdag om wakker te worden.

Ik vind het wel opmerkelijk hoeveel er over cumrocket wordt gesproken. In die man zijn video maar ook op r/cryptocurrency zie ik af en toe cumrocket in het wild.

tis ne boomer die er niks van verstaat, ma theeft nu wel weer wa meer bekendheid :laugh:

Bill Maher. Pffft. Progressief op veel zaken maar als het gaat om exploratie, missies naar Mars, crypto...

Crypto's zoals Doge en CUM hebben natuurlijk wel een negatieve impact op de cypto wereld.
Zeker met de MC die Doge nu heeft.

Ik zag cumrocket crashen vorige week en toch stijgt dat ding terug. Ik begrijp er echt niets van. Dit is toch gewoon puur geluk?? Geluk in de termen van dat het in het nieuws en andere zaken opduikt.

Terug
Bovenaan