Crypto - Nieuws en algemene discussie

Zalige gast nochtans die Mooncunt creator. (Keiths Crypto Trades op youtube.)
Heeft aan zijn telegramvolgers gevraagd of er interesse in was en zo geschiede :p
50bnb doorgesjast van zichzelf en dan al zijn holdings naar het deadcoin adres gestuurd.
Nu zijn ze de de ‘campagne’ aan het opzetten maar geen idee of het wat zal worden 😅

Zijn er eigenlijk al veel van die shitcoins dood?
Het advies is vaak om te holden, maar veel van die shitcoins zijn toch gewoon echt waardeloos?
Ik doe soms wel eens mee met de shitcoins omdat het piramidespel daarin wel heel lucratief kan zijn, maar uiteindelijk gaan die toch eens niets waard zijn?
Sommige coins hebben hun waarde doordat ze ergens een toegevoegde waarde hebben.
En andere coins (BTC dan eigenlijk) begint maatschappelijk een status te krijgen als een digitale variant van goud. En dat gaat denk ik niet snel verdwijnen.

Zijn er eigenlijk al veel van die shitcoins dood?
Het advies is vaak om te holden, maar veel van die shitcoins zijn toch gewoon echt waardeloos?
Ik doe soms wel eens mee met de shitcoins omdat het piramidespel daarin wel heel lucratief kan zijn, maar uiteindelijk gaan die toch eens niets waard zijn?
Ik denk dat dat een kwestie van op tijd verkopen is, maar ja, hoe weet je wanneer je "op tijd" bent.

Er is imo geen enkele reden om een Kraken account te hebben, tenzij als "backup" voor moest Binance plat liggen en ge uw coins wilt verkopen en uitcashen.
Ben ik niet mee akkoord. Binance is echt een heel pak duurder qua fees dan Binance.
Ik gebruik Binance enkel als het echt moet, anders Kraken.

cumrocket is weer opgestegen :coolbrows:

wss door hun verschijning op stocktwits. vandaag doet Lyd nog een ama en de eerste versie van tplatform verschijnt binnenkort

*edit*

en banana is ook goe aant stijgen :unsure:

serieuze projecten zoals odin en swin krijgen maar geen tractie

Heeft dat niet te maken met het einde van de maand? Iedereen centjes op de rekening.

Hangt ervan af he, ik heb mijn volledig loon altijd op de 15de van de maand :)
Mijne VET begint gelijk ook weer naar de 0.20 grens te gaan.. gelieve nog te stijgen naar 0.26 aub. (ingekocht op 0.13) :D

cumrocket is weer opgestegen :coolbrows:

wss door hun verschijning op stocktwits. vandaag doet Lyd nog een ama en de eerste versie van tplatform verschijnt binnenkort

*edit*

en banana is ook goe aant stijgen :unsure:

serieuze projecten zoals odin en swin krijgen maar geen tractie
Ik sta precies weer 0.1 BNB in de plus op mijn 0.7 BNB in Cummies, nice :-)

Iemand die mij een fiscaal expert met cryptokennis kan aanraden? Mag gerust in pm gebeuren.
Heb al redelijk wat kantoren opgebeld en ze weten meestal van toeten noch blazen als ge over crypto begint.

Terug
Bovenaan