Enj0i^
Active member
Als je een paar jaar geleden alles verkocht hebt dan heb je ook de run naar 125 gemist hé.Tja ik had het voorspeld he
We gaan voor de how low can we go!
Iedereen heeft ooit wel eens een voorspelling juist gehad.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je een paar jaar geleden alles verkocht hebt dan heb je ook de run naar 125 gemist hé.Tja ik had het voorspeld he
We gaan voor de how low can we go!
Op basis van wat ?Ik voel aan het sentiment hier dat we op of dichtbij de bodem van de correctie zitten.![]()
Ik heb geen glazen bol, maar volgens mij is dit pure manipulatie is om mensen uit de markt te schudden. We hebben al enkele van deze grotere correcties gezien deze bull market en elke keer was het overgrote deel van de mensen aan het freaken dat dat het einde van de bull market was. Ooit zullen ze wel eens gelijk krijgen, maar met de vooruitzichten van de US government die terug zal openen en QT dat zal stoppen in december, zou het me zeer vreemd lijken dat op z'n minst niet nog eens omhoog gaan naar de vorige ATH.Op basis van wat ?
Ik lees op X al maanden dat we veel hoger gaan. Maar een doordachte uitleg over het waarom vind ik nergens.
De ene zegt dat elke bull run in een euforische run eindigt. Aangezien dat nog niet is gebeurd, kan de bull run zogezegd nog niet ten einde zijn.
De andere zegt dat de FED nu van QT naar QE gaat, en dat risk assets dus allemaal gaan stijgen. Ok dan.
Toch maar heel zwakjes imo. De rest van de markt heeft alleszins geen last ondervonden van de FED of eender wat.
Zoals aangegeven: er is het voorbije jaar een ongeziene vraag geweest naar BTC dankzij de introductie van ETFs en de explosie aan "treasuries".
Ook Trump & co hebben alles in het werk gesteld om crypto volledig los te doen gaan. Op wettelijk vlak staat er niets meer in de weg van BTC.
En toch... is crypto het voorbije jaar (sinds begin dec '24 om precies te zijn) amper gestegen.
Dat kan je toch bezwaarlijk een positief signaal noemen...
En wat gebeurt er wanneer de globale marktomstandigheden verslechteren? Crypto winter.
Heeft er iemand hier een goede bull case (op korte termijn)?
Ik word graag overtuigd van m'n ongelijk hoor. Want ik heb baat bij een stijging.
Als je een paar jaar geleden alles verkocht hebt dan heb je ook de run naar 125 gemist hé.
Iedereen heeft ooit wel eens een voorspelling juist gehad.
Er gaan altijd geruchten dat we naar 50k gaan.Ik heb geen run gemist want ik had veel winst en ik kon op dat moment het geld gebruiken om mijn huis te kopen.
Nu heb ik terug wat geld dus zodra we op de bodem zitten koop ik weer in.
Er gaan geruchten dat we naar 50K gaan gaan ik ben benieuwd
Er zijn dan ook weer bronnen die zeggen dat crypto al sinds de Amerikaanse verkiezingen in een bear market zit maar de prijs van bitcoin hoog gebleven is door de debasement trade, dus als deze theorie klopt, en een bitcoin bear market gemiddeld een jaar duurt, dan staan we nu weer bijna aan het punt van 3 jaar up-only.We zullen wel zien de support is op dit moment in ieder geval al heel minder.
En als we bepaalde bronnen moeten geloven is het helemaal over and out

In feite doet alles wat niet bitcoin is het slecht (met wat uitzonderingen zoals HYPE). Veel van de major altcoins zitten nog ver van hun all-time-high af.Er zijn dan ook weer bronnen die zeggen dat crypto al sinds de Amerikaanse verkiezingen in een bear market zit maar de prijs van bitcoin hoog gebleven is door de debasement trade, dus als deze theorie klopt, en een bitcoin bear market gemiddeld een jaar duurt, dan staan we nu weer bijna aan het punt van 3 jaar up-only.![]()
Naar 2 cent!Gedaan met Bitcoin?
Negatieveling.Als de week wordt afgesloten onder de 100K dan is het toch gedaan volgens mij
Wacht tot de liquiditeit terug komt eens de US weer open gaat en QE begint.Het is dus gedaan voor jou?Als de week wordt afgesloten onder de 100K dan is het toch gedaan volgens mij
Is de week afgesloten?Het is dus gedaan voor jou?