Crypto - Nieuws en algemene discussie

Binance ook. Geen order meer door te krijgen. Uiteindelijk toch wat winst gemaakt maar veel minder dan gehoopt. Volgende keer toch op tijd wat limit orders zetten. (XRP terug aan 2 gekocht ipv 1.5 waar t effe rond zat te flippen)

Binance ook. Geen order meer door te krijgen. Uiteindelijk toch wat winst gemaakt maar veel minder dan gehoopt. Volgende keer toch op tijd wat limit orders zetten. (XRP terug aan 2 gekocht ipv 1.5 waar t effe rond zat te flippen)
Hier $LINK toegevoegd aan portfolio en enkele andere bestaande posities uitgebreid.
Wilde al langer $LINK toevoegen aan portfolio, maar is (relatief) lang sterk gebleven rond/boven de $20.

Uiteindelijk zijn dit soort crashes meestal "easy money" en veert dat wel snel terug op.

Maar wel zot hoeveel value er tijdelijk verdampt op korte tijd. :D

Er zullen er toch velen héél slecht geslapen hebben vannacht...Als er sellorder klaarstonden bij XRP bv dan ben je heel snel wat geld kwijt geraakt.
Een wick van 200% is wel écht insane. Het veerde evensnel op als het omlaag vloog...voor diegene die buyorders hadden staan is het wel easy money geweest.

Note to self: cash klaar hebben staan & durven buyorders zetten om echt lage bedragen

Maandag 90% van mijn (bescheiden) BTC positie op ATH verkocht en wat buy orders ingesteld voor BTC, ETH en LINK die allemaal zijn vervuld ongeveer rond de bodem. Ik zou victorie kraaien, maar dan moet het wel effectief weer opveren, natuurlijk.

Hopelijk stappen er nu veel (nieuwe) retail investors in en krijgen we binnenkort dan eindelijk een altcoin season. :feelsgood:

Right? :unsure:

Ongezien dit, sommige coins zijn gewoonweg naar 0 gegaan op enkele minuten tijd, en dan ook wel even snel terug gestegen. Sowieso zullen er nog wel wat naschokken volgen de komende dagen/weken, ik denk ook dat sommige altcoins hier nooit meer bovenop komen.

Hopelijk stappen er nu veel (nieuwe) retail investors in en krijgen we binnenkort dan eindelijk een altcoin season. :feelsgood:

Right? :unsure:
De alts moeten natuurlijk ook wat momentum kunnen opbouwen, het beetje momentum dat ze hadden lijkt terug de kop ingedrukt te zijn door Trump.
Voor een altseason moeten de algemene markten ook meewerken, en een trade war met China helpt daar niet voor.

Terug
Bovenaan