Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier $LINK toegevoegd aan portfolio en enkele andere bestaande posities uitgebreid.Binance ook. Geen order meer door te krijgen. Uiteindelijk toch wat winst gemaakt maar veel minder dan gehoopt. Volgende keer toch op tijd wat limit orders zetten. (XRP terug aan 2 gekocht ipv 1.5 waar t effe rond zat te flippen)

De alts moeten natuurlijk ook wat momentum kunnen opbouwen, het beetje momentum dat ze hadden lijkt terug de kop ingedrukt te zijn door Trump.Hopelijk stappen er nu veel (nieuwe) retail investors in en krijgen we binnenkort dan eindelijk een altcoin season.
Right?![]()

gelukkig geen futures.Mining is dood in mij ogen.Ik vroeg me af of hier mensen aan btc mining doen ? Niet thuis maar via app ?
Aged badlyNieuwe ATH, Uptober has begun!

![]()
Iedereen verliest, hij wint: crypto-trader pakt $192 miljoen dankzij crash
De historische crypto-crash heeft voor grote verliezen gezorgd, maar er is één trader die er flink aan verdiende. Sprake van manipulatie?newsbit.nl
Je kan ook gewoon vals spelen natuurlijk .![]()
Fundamenteel niets veranderd, wachten op eind van de maand. Anders is het voor Moonvember heAged badly![]()

regering Trump gaat de bitcoin zo hard mogelijk crashen om volgend jaar op de bottom er een hoop op te kopen als een soort goudreserve volgens mij.Fundamenteel niets veranderd, wachten op eind van de maand. Anders is het voor Moonvember he![]()
Geloof niet te hard in alle CT samenzweringen lolregering Trump gaat de bitcoin zo hard mogelijk crashen om volgend jaar op de bottom er een hoop op te kopen als een soort goudreserve volgens mij.