Crypto - Nieuws en algemene discussie

Net wat ORN gekocht. Nog mensen hier die er hebben ? Lijkt me wel een mooie met veel potentieel.
Yes, gekocht op $2,15 vorig jaar.
15% gestegen sinds deze post, ondertussen verkocht en volledig in VTHO gegaan

Is een coin die sterk vasthangt aan VET, VET staat nu op 0.2377 USD , VTHO op 0.02 . Opwaarts potentieel is dus heel groot. We gaan zien hoe het uitdraait
Vtho zou ik nooit kopen daar je die genereert met VET. Ook hebben ze beslist om de gasprijs aan te passen. Je hebt dus minder vtho nodig voor een transactie. 👇

Steps To Ensure Continued Blockchain Adoption​

With consideration for the long term health and viability of the VeChain ecosystem and keeping feedback from businesses, builders and the community in mind, the VeChain Foundation will submit a proposal to the Steering Committee about the implementation of a measure to reduce the base gas price of the network. This will lower the fee to use the network and bring costs in line with targets. The base gas price is a parameter that we can adjust, as outlined in the whitepaper.

Laatst bewerkt:
Early adopters van bitcoin en ethereum zou ik wel mensen met inzicht durven noemen.
Wat zijn early adopters volgens jou? Want indertijd toen je nog meerdere bitcoins kon kopen voor 1 dollarcent, heb ik op de online fora toch niemand gehoord dat dit ooit veel waard zou worden.
Het merendeel vond het een grappig project. En sommigen geloofden er ook in, maar niet dat er serieuze prijsstijgingen in zouden zitten.
En dan bedoel ik een prijsstijging die boven de 10 dollarcent zou uitkomen, laat staan boven één dollar. En 50k was al helemaal in niemands gedachten voorgekomen :D.
Ik vermoed dat er van in die tijd ook nog redelijk wat bitcoins ergens op oude harde schijven zullen staan die niet meer te recupereren vallen.
Het was pas een tijd daarna dat er evolutie begon te komen in de prijzen en dat je kon gaan geloven dat er nog veel prijsstijgingen zullen aankomen.

Smart contracts worden tot nu toe enkel gebruikt om nieuwe coins te maken voor nog meer speculatie. DeFi is ook gewoon nog een manier extra te gaan gokken. Geef mij een use case die tot nu toe gebruikt wordt waar het hoofdgebruik geen speculatie/gokken is.
waaronder valt lending & borrowing dan? nieuwe coins of speculatie?

BTC zit nu al de hele tijd in een rising wedge te traden, ik denk dat een correctie er toch weldra aankomt. Zaterdag is dikwijls een goede dag voor BTC en vandaag daalt de prijs. De 65K van deze week kwam er vooral door de Coinbase IPO. De target van een neerwaartse uitbraak van BTC zou rond de 43K liggen.

Speculatie. Geld uitlenen zonder vermogensonderzoek is speculatie.

En crypto uitlenen voor andere crypto is ook om te speculeren :p
Ik heb mij nog niet veel bezig gehouden met dat DeFi gedoe, maar als je bijvoorbeeld BTC geeft als onderpand om stablecoins te lenen, stel dat BTC crasht, en jij niet kan terugbetalen, dan is de uitlener toch (deels) zijn geld kwijt? Dus als er een grote crypto crash komt dan ben je alsnog fucked :)

Nog mensen die broker Etoro gebruiken? Wat zijn jullie persoonlijke pro's en con's?

Speculatie. Geld uitlenen zonder vermogensonderzoek is speculatie.

En crypto uitlenen voor andere crypto is ook om te speculeren :p
zodus het subjectieve vermogensonderzoek is veiliger dat de regeling in een smart contract? Komt het daardoor dat de banken nooit te maken krijgen met wanbetalers? Doordat het vermogenonderzoek?

En begrijp ik dan dus ook dat objectieve beoordeling door de regels opgesteld in het smart contract niet veilig zijn? Kom het daardoor dat er zoveel wanbetalers zijn bij lending en borrowing?

of was het nu omgekeerd?

En dus eth in de makervault steken om DAI te genereren is ook speculeren?

Ik snap er te weinig van denk ik

Effe serieuze daling op alle crypto's 🙈
Algoe had ik de nachtshift dat ik het zag gebeuren... Snel alles eruit en na de grootste dip terug gekocht. Transactiekosten werden toch nog terug betaald een maand lang 😁

Oh de ironie ... Na lang twijfelen gisteren eindelijk eens wat geïnvesteerd in crypto. Ik had geen beter moment kunnen kiezen precies ...

Terug
Bovenaan