Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dipke of gewoon correctie? Was eigenlijk al zot dat dit zo hard steeg.Dipke op doge zegt.
Buy the doge dip.Dipke op doge zegt.
Yes, gekocht op $2,15 vorig jaar.Net wat ORN gekocht. Nog mensen hier die er hebben ? Lijkt me wel een mooie met veel potentieel.
Vtho zou ik nooit kopen daar je die genereert met VET. Ook hebben ze beslist om de gasprijs aan te passen. Je hebt dus minder vtho nodig voor een transactie.15% gestegen sinds deze post, ondertussen verkocht en volledig in VTHO gegaan
Is een coin die sterk vasthangt aan VET, VET staat nu op 0.2377 USD , VTHO op 0.02 . Opwaarts potentieel is dus heel groot. We gaan zien hoe het uitdraait

Wat zijn early adopters volgens jou? Want indertijd toen je nog meerdere bitcoins kon kopen voor 1 dollarcent, heb ik op de online fora toch niemand gehoord dat dit ooit veel waard zou worden.Early adopters van bitcoin en ethereum zou ik wel mensen met inzicht durven noemen.
.waaronder valt lending & borrowing dan? nieuwe coins of speculatie?Smart contracts worden tot nu toe enkel gebruikt om nieuwe coins te maken voor nog meer speculatie. DeFi is ook gewoon nog een manier extra te gaan gokken. Geef mij een use case die tot nu toe gebruikt wordt waar het hoofdgebruik geen speculatie/gokken is.
waaronder valt lending & borrowing dan? nieuwe coins of speculatie?

Ik heb mij nog niet veel bezig gehouden met dat DeFi gedoe, maar als je bijvoorbeeld BTC geeft als onderpand om stablecoins te lenen, stel dat BTC crasht, en jij niet kan terugbetalen, dan is de uitlener toch (deels) zijn geld kwijt? Dus als er een grote crypto crash komt dan ben je alsnog fuckedSpeculatie. Geld uitlenen zonder vermogensonderzoek is speculatie.
En crypto uitlenen voor andere crypto is ook om te speculeren![]()

Pro heel makkelijk, contra je leent de coins.Nog mensen die broker Etoro gebruiken? Wat zijn jullie persoonlijke pro's en con's?
zodus het subjectieve vermogensonderzoek is veiliger dat de regeling in een smart contract? Komt het daardoor dat de banken nooit te maken krijgen met wanbetalers? Doordat het vermogenonderzoek?Speculatie. Geld uitlenen zonder vermogensonderzoek is speculatie.
En crypto uitlenen voor andere crypto is ook om te speculeren![]()