Soeplepel
Well-known member
Cumrocket:Hoe is dit verschillend van Cumrocket dan?
the creator/developer is a female software engineer

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cumrocket:Hoe is dit verschillend van Cumrocket dan?
the creator/developer is a female software engineer

Die voorspellingen zijn toch allemaal puur nattevingerwerk? Voorspellingen voor de tradionele stock market zijn beter te doen en zelfs daar zitten ze er vaak genoeg naast.Das waar. Wat vinden jullie van BTT? Voorspellingen lopen ver uiteen, maar sommigen gaan tot 1dollar eind 21 al.
Das >x100 en al de moeite vintek om het risico van de cryptopiramide in te stappen te verantwoorden.
Of is die voorspelling over BTT totaal onrealistisch?
Ja das waar, maar BTT wordt wel al voor een wereldwijd netwerk geimplementeerd om een service te betalen/belonen/tippen. Ik kan wel niet direct cijfers vinden van hoeveel het al gebruikt wordt door bittorrent users, maar dat is toch een verschil met Dogecoin dat nog meer pure speculatie is.Die voorspellingen zijn toch allemaal puur nattevingerwerk? Voorspellingen voor de tradionele stock market zijn beter te doen en zelfs daar zitten ze er vaak genoeg naast.
gebruiken mensen dat eigenlijk nog van die publieke torrents?
Also: tippen met crypto is dood he jongens, ge kunt nu mekander tippen met McDonalds!
En welk probleem lost Moonlift op? Dat is mij echt totaal niet duidelijk, er is zelfs geen whitepaper. Het enige wat ik zie is dat je kan staken? Staken om wat te doen?
Man, dit heeft Ponzi written all over it en je loopt er met open ogen in.

Dat denkt iedereen die meedoet aan een ponzi scheme... "mij gaan ze niet liggen hebben hoor, ik ga op tijd uitcashen." Je hoopt gewoon dat er greater fools zijn ( https://en.wikipedia.org/wiki/Greater_fool_theory ). In mijn ogen ben je een lesser fool, maar soit... niet mijn geldJe hebt volledig gelijk. Lost geen wereldprobleem op en is inderdaad ponzi maar als je weet wat je doet verdien je er gewoon aan. Eerst wat je moet doen is je inleg eruithalen, rekeninghoudend met die 10% tx fee
De fees worden verdeeld over de bagholders, team, marketing etc dus een gewone bagholder verdient in dit geval ook al aan diegenen die vekopen.

Ponzi of niet. Het Moonlift team wil er echt wel wat van maken. Daarmee dat ze ook de 10% verkoopfee herverdelen onder bagholders, team, marketing en development... Ze hadden evengoed de baghouders niks kunnen geven en alles in eigen zak kunnen steken of gewoon een rugpullHet is niet omdat het smeerlapperij kan zijn en dat het extreme high risk is, dat het ponzi is. De definities en verschil(len) vind je online terug, zoek het op.
Crypto is gewoon "een markt", met basic vraag en aanbod. Het feit dat er geen vraag meer is en jouw coins dus niets meer waard (kunnen) zijn, wil niet zeggen dat dit dan per definitie een ponzi scheme is.

https://u.today/ethereum-eth-nodes-stuck-after-berlin-hardfork-activation-heres-what-happenedOp coinbase melding "ETH/ERC20 sends/Recieves temporarily disabled.
...
Your funds remain secure while we work on a fix.
Maar wat willen ze er van maken? Want dat is de logische hamvraag. Moonlift is niks, doet niks en levert niks voor zover ik hun site lees. Het is puur een spel van token burning en fees uitbetalen aan bestaande holders van zodra er nieuwe bijkomen of er transacties gebeuren.Ponzi of niet. Het Moonlift team wil er echt wel wat van maken. Daarmee dat ze ook de 10% verkoopfee herverdelen onder bagholders, team, marketing en development... Ze hadden evengoed de baghouders niks kunnen geven en alles in eigen zak kunnen steken of gewoon een rugpull
Maar ik ga er verder over zwijgen. Ik heb beslist om er 1 bnb in te steken en ik haal mijn inleg er asap uit door ofwel verkoop ofwel staking rewards. We zullen wel zien of dat een goeie of slechte beslissing was. Ik heb alleszins het voordeel van de seed sale prijs (hoop ik. Time will tell)
Maar wat willen ze er van maken? Want dat is de logische hamvraag. Moonlift is niks, doet niks en levert niks voor zover ik hun site lees. Het is puur een spel van token burning en fees uitbetalen aan bestaande holders van zodra er nieuwe bijkomen of er transacties gebeuren.
dat is nu toch de definitie van een ponzi scheme
moonliftprotocol.medium.com