Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op Bolero alleszins welWaar kan je coinbase kopen ?
Op degiro alleszins al niet
Staat nu wel op degiro.Waar kan je coinbase kopen ?
Op degiro alleszins al niet
What am I missing? Vage website, geen enkele documentatie of fundamentele uitleg van wat ze doen of hoe het gaat werken en geen enkele indicator van een team dat er achter zit. Ik zou graag is bij de pre-sale van een deftig project zitten, so shill me.
Kerel rechts denkt dat Bitcoin naar 5miljoen kan. Ok.Ben ik ook van plan maar we hebben nog wel 3 tot 6 maanden te gaan. Het meeste zet ik in juli/augustus wel om naar BUSD ook al wordt er gesproken over een supercycle.
Ik ben aan het overwegen maar zoek nog info over die beursgang voor ik me er aan waagToch een dikke 600 euro erbij op een week
Iemand die Coinbase aandelen gaat kopen? 250USD per aandeel
Ik ben aan het overwegen maar zoek nog info over die beursgang voor ik me er aan waag
Blijkbaar nu nog enkel met limietorders te kopen.

Bitcoin kan naar HONDERD MILJOEN OK !!!!!!Kerel rechts denkt dat Bitcoin naar 5miljoen kan. Ok.
It's-a-me, Super Mario !Het is ook gemakkelijker om BTC 10x te laten doen vanaf 2000 euro dan vanaf 50000 euro. Een klein cointje qua marketcap stijgt sneller dan een grote coin. Tenzij ze blijven meer en meer geld bijprinten natuurlijk.
Kerel rechts denkt dat Bitcoin naar 5miljoen kan. Ok.
Dit project is nog volop in opbouw daarmee de beperkte info op de site. Een roadmap komt ook nog heel binnenkort op de site.
Het project is vergelijkbaar met Moonshot indien je dit kent?
Deelnemen in de presale/seedsale kan via het e-mailadres op hun website.
Max supply: 100,000,000,000
Telegram: @MoonLift![]()
moonlift.io - Domain Name For Sale | Dan.com
I found a great domain name for sale on Dan.com. Check it out!moonlift.io
Het is een community driven project. Ik heb deze info ontvangen van iemand die wel connecties heeft in de cryptowereld. Dankzij hem heb ik ook kunnen deelnemen aan de sepa seedsale. Daarmee dat ik geen schrik heb om 1 bnb erin te steken.
Edit: listing zal in eerste instantie op Pancakeswap en Sushiswap gebeuren
Iedereen is vrij om te doen wat hij wil.
moonliftprotocol.medium.com
De premier van Italië die geld bijdrukt?It's-a-me, Super Mario !
![]()

Mario Draghi was voorzitter van de Europese Centrale Bank tijdens de Eurozone Crisis. Hij stond toen bekend als "Super Mario" die met zijn 'bazookas' de crisis bestreed. Die bazookas waren het massaal bijprinten van euros om spotgoedkope kredieten aan landen in de eurozone te geven zodat ze hun economieën konden kickstarten. Draghi is de uitvinder van Quantitative Easing, een van de meest controversiële financiële principes van de laatste decennia.De premier van Italië die geld bijdrukt?![]()