Crypto - Nieuws en algemene discussie

What am I missing? Vage website, geen enkele documentatie of fundamentele uitleg van wat ze doen of hoe het gaat werken en geen enkele indicator van een team dat er achter zit. Ik zou graag is bij de pre-sale van een deftig project zitten, so shill me.

Dit project is nog volop in opbouw daarmee de beperkte info op de site. Een roadmap komt ook nog heel binnenkort op de site.
Het project is vergelijkbaar met Moonshot indien je dit kent?

Deelnemen in de presale/seedsale kan via het e-mailadres op hun website.

Max supply: 100,000,000,000
Telegram: @MoonLift

Het is een community driven project. Ik heb deze info ontvangen van iemand die wel connecties heeft in de cryptowereld. Dankzij hem heb ik ook kunnen deelnemen aan de sepa seedsale. Daarmee dat ik geen schrik heb om 1 bnb erin te steken.

Edit: listing zal in eerste instantie op Pancakeswap en Sushiswap gebeuren

Iedereen is vrij om te doen wat hij wil.

Laatst bewerkt:
Toch een dikke 600 euro erbij op een week :)

Iemand die Coinbase aandelen gaat kopen? 250USD per aandeel
Ik ben aan het overwegen maar zoek nog info over die beursgang voor ik me er aan waag
Blijkbaar nu nog enkel met limietorders te kopen.

Binance zou idd een coin versie van dat aandeel lanceren.
Helaas heb ik op binance geen saldo vrij staan, ik zou eerder kijken om via Bolero aan te kopen. Daar heb ik nog een bedragje klaarstaan.
Maar dat ga ik niet zomaar ergens inwerpen.

Kerel rechts denkt dat Bitcoin naar 5miljoen kan. Ok.
Bitcoin kan naar HONDERD MILJOEN OK !!!!!!
TO THE MOON DOGE!!!!

Ik ben gestopt met naar dat soort brainwashing voor onbekenden te kijken, de blazen dat die verkopen zijn soms echt pure hocus pocus.

Het is ook gemakkelijker om BTC 10x te laten doen vanaf 2000 euro dan vanaf 50000 euro. Een klein cointje qua marketcap stijgt sneller dan een grote coin. Tenzij ze blijven meer en meer geld bijprinten natuurlijk.

Het is ook gemakkelijker om BTC 10x te laten doen vanaf 2000 euro dan vanaf 50000 euro. Een klein cointje qua marketcap stijgt sneller dan een grote coin. Tenzij ze blijven meer en meer geld bijprinten natuurlijk.
It's-a-me, Super Mario !

7400705710_97fa3905e8_b.jpg

lol Ik geloof natuurlijk niet alles wat hij zegt daarmee dat ik tegen juli/augustus een groot deel in BUSD omgezet wil hebben. Anderzijds geloof ik wel dat deze cycle niet helemaal te vergelijken is met die van 2017 daar er heel wat institutionele bedrijven nu ingestapt zijn.
Kerel rechts denkt dat Bitcoin naar 5miljoen kan. Ok.

Dit project is nog volop in opbouw daarmee de beperkte info op de site. Een roadmap komt ook nog heel binnenkort op de site.
Het project is vergelijkbaar met Moonshot indien je dit kent?

Deelnemen in de presale/seedsale kan via het e-mailadres op hun website.

Max supply: 100,000,000,000
Telegram: @MoonLift

Het is een community driven project. Ik heb deze info ontvangen van iemand die wel connecties heeft in de cryptowereld. Dankzij hem heb ik ook kunnen deelnemen aan de sepa seedsale. Daarmee dat ik geen schrik heb om 1 bnb erin te steken.

Edit: listing zal in eerste instantie op Pancakeswap en Sushiswap gebeuren

Iedereen is vrij om te doen wat hij wil.

De roadmap is ondertussen gepubliceerd op Medium @xDama

De premier van Italië die geld bijdrukt? :unsure:
Mario Draghi was voorzitter van de Europese Centrale Bank tijdens de Eurozone Crisis. Hij stond toen bekend als "Super Mario" die met zijn 'bazookas' de crisis bestreed. Die bazookas waren het massaal bijprinten van euros om spotgoedkope kredieten aan landen in de eurozone te geven zodat ze hun economieën konden kickstarten. Draghi is de uitvinder van Quantitative Easing, een van de meest controversiële financiële principes van de laatste decennia.

Wat ik nog altijd niet zo goed snap rond crypto:

Stel ge bezit 1 BTC = 500.000. Hoe 'makkelijk' zou het dan eigenlijk zijn om te verkopen? Bij aandelen moet er een koper zijn voor die exacte 500.000 wat dus moeilijker maakt. Maar hoe zit dat bij crypto?

Terug
Bovenaan