Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik heb nog wat VET gekocht.
Zit voorlopg met een spreiding BTC/ETH/BNB/ADA/VET/DOT/HOT.

HOT vertrouw ik niet meer. Hopelijk gaat die nog wat naar boven en dan verkoop ik ze.

Is er al een Bitcoin-ETF dat effectief bitcoin aankoopt ook? Die van Vaneyck bv?
Er zijn er enkele in aanvraag voor de Amerikaanse beurs, beter die afwachten?
Die ETF koopt effectief Bitcoins aan. Voor lijstje (maar er zijn er nog die hier niet op staan):

Voor Ethereum zijn er ondertussen ook zo enkele beschikbaar zag ik paar dagen terug.

Die PI cycle top indicator is precies ook al de grootste meme bullshit indicator van het jaar. Manman, als je naar dergelijke indicators trade kan je beter gewoon sellen en een moestuin beginnen ofzo.

Die PI cycle top indicator is precies ook al de grootste meme bullshit indicator van het jaar. Manman, als je naar dergelijke indicators trade kan je beter gewoon sellen en een moestuin beginnen ofzo.
Die indicator is gemaakt pas na de laatste bullrun toch?

Eindelijk weer een BTC/ETH run. Kunnen we (althans tijdelijk) de halve scamtoestanden a la cumrocket weer naar de achtergrond doen verdwijnen. Of is dat ijdele hoop? :P

Ben nog altijd een zowa een leek hier in maar wa doe je best als je je winst uit een crypto heb gehaald. Ik heb na 3 dagen een winst van 60 euro door Ripple. Een halfuur geleden heb ik besloten om de winst er uit te halen (om safe te zijn wrs). Maar had dat sws beter kunnen laten staan zeker ?

Terug
Bovenaan